Segment zdrowia i rody Galerii Jurajskiej zyskuje nowego najemcę. W centrum handlowym zadebiutowała właśnie sieć salonów Kodano Optyk.
Rośnie oferta zdrowia i urody Galerii Jurajskiej. Już dziś można tutaj znaleźć perfumerie m.in. Douglas i Sephora, drogerie Rossman i Hebe, sklepy z kosmetykami m.in. Inglot, Ziaja, Yves Rocher, PAESE, Way to Beauty, a także aptekę Super-Pharm oraz klub fitness Calypso. W ostatnich dniach grono to zasilone zostało przez nowego najemcę. Marka Kodano Optyk otworzyła tutaj swój mający 95 m kw. salon. Co oferuje?
- Klienci Galerii Jurajskiej znajdą w naszym salonie przede wszystkim szeroki wybór oprawek większości znanych marek tj. niemal 1000 różnych modeli, a także kolekcje okularów przeciwsłonecznych, duży wybór soczewek kontaktowych oraz akcesoriów. Wybór ułatwia doskonale wyszkolona kadra doradców, a wzrok bada doświadczony optometrysta
- mówi Karol Kożusznik, kierownik ds. rozwoju Kodano Optyk.
Jak zapewnia przedstawiciel marki, salon mocno wyróżni się na tle pozostałych należących do sieci. - Zastosowany został w nim ostateczny, najświeższy i najmocniej dopracowany koncept wizualny marki. Mocno doświetlone pomieszczenia, sterylna infrastruktura, ciekawa i przejrzysta ekspozycja wraz z dopracowanym procesem preselekcji okularów pozwolą naszym klientów poczuć się w salonie swobodnie, a jednocześnie wybór okularów stanie się prostszy niż dotychczas - mówi.
Kodano to już trzeci salon optyczny w ofercie Galerii Jurajskiej. Od lat działa tutaj także Vision Express i Filemann. Ofertę uzupełniają również Twoje Soczewki.
- Kodano dopełnia ofertę zdrowia i urody, zwłaszcza w segmencie produktów i usług optycznych. Tym samym nasi klienci zyskują jeszcze szerszą i jeszcze ciekawszą ofertę tego typu, a także dostęp do kolejnych popularnych marek, a także do marek własnych sieci
- mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Dla Galerii Jurajskiej rozwój oferty w segmencie zdrowia i urody jest priorytetem już od kilku lat. - Systematycznie zwiększamy pulę najemców w tym segmencie i urozmaicamy tenant-mix, sięgając przy tym po najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Kodano jest jedną z nich. To dziś niezwykle dynamicznie rozwijająca się sieć, obecna w wielu centrach handlowych - mówi.
Efekt? Rozwój oferty i to nie tylko we wspomnianym segmencie stale umacnia pozycję galerii na rynku. Dostrzegają to najemcy, w tym marka Kodano Optyk. - Galeria Jurajska to lubiane przez mieszkańców miejsce zakupów w Częstochowie. Potencjał miejsca widoczny jest gołym okiem - potężna bryła o nowoczesnym kształcie, duży parking, intuicyjne korytarze i przejścia, trafiony skład najemców i profesjonalny zespół po stronie wynajmującego, a to wszystko przekłada się na traffic o jakim marzy niejedna galeria czy centrum handlowe w Polsce. Z czystym sumieniem oceniam Galerię Jurajską jako jeden z najlepszych i najprzyjemniejszych obiektów handlowych - mówi Karol Kożusznik.
Otwarcie Kodano jest jednym z sześciu zaplanowanych na listopad br. w Jurajskiej. Oprócz salonu optycznego, nowością w ofercie jest także salon odzieżowy Borgio. Reopening w nowych lokalizacji czeka m.in. Orange. Grudzień przyniesie z kolei otwarcie duobrandowego salonu odzieżowego Sugarfree/Cardio Bunny oraz kawiarni Costa Coffee w nowej lokalizacji. Na styczeń 2020 zaplanowano natomiast otwarcie sklepu Eobuwie.pl.
- Ostatnie tygodnie przynoszą nie tylko wiele nowości w ofercie Galerii Jurajskiej, ale także liczne zmiany. Z jednej strony tenant-mix wypełnia się nowymi markami, które u nas debiutują. Z drugiej zaś obecni od lat najemcy przedłużają umowy, a przy okazji relokują lub odświeżają swoje salony. W efekcie, oferta Galerii Jurajskiej zyskuje zarówno na obecności nowych marek, jak i na rozwoju dotychczasowych partnerów - mówi Borecka - Suda.