Galeria Jurajska robi ZOOM w nowej linii kreatywnej

2017-01-11 | 17:03

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, będzie promować się w 2017 roku hasłem "ZOOM na atrakcje". W sumie przygotowano aż 18 odsłon nowej linii kreatywnej.

Ciasny kadr, duże, niemal magazynowe zbliżenia i hasła zaczynające się od słowa "ZOOM". Tak w 2017 roku będzie promowała się Galeria Jurajska z Częstochowy. To już czwarta linia kreatywna, jaką galeria realizuje wspólnie z krakowską agencją madeinbrain studio. 

Najnowszy projekt ma zwracać uwagę klientów na atrakcje i zalety tej największej galerii w Częstochowie, ma także wskazywać i doświetlać trendy m.in. w modzie. W kolejnych odsłonach linii kreatywnej wykorzystane  zostaną ciasne kadry, przedstawiające modelki w dużym zbliżeniu, tak aby możliwe było nawiązanie kontaktu wzrokowego z postacią z plakatu. 

Poszczególne grafiki linii nawiązywać będą natomiast do logotypu galerii, którego centralnym punktem jest kwadrat.  Znak ten został przez grafików przekształcony w kolorowy kadr, który przycina zdjęcie do formatu znanego m.in. z najlepszych okładek magazynów mody.

Inspiracją do linii kreatywnej stała się fotografia beauty i jej techniczne aspekty. Przez cały rok będziemy bawić się tym kadrem. W ten sposób przybliżymy klientom tylko to, co naszym zdaniem najciekawsze w naszym centrum handlowym, ale także w trendach na 2017 rok

- mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.

Będziemy "zoom'ować" m.in. na aktualne trendy, wydarzenia ważne dla społeczności lokalnej, wartościowe akcje charytatywne i prozdrowotne, rozwojowe imprezy sportowe i edukacyjne. Przyjrzymy się także nowym kolekcjom, trendom w modzie, zjawiskom w świecie beauty, ciekawym postaciom ze świata showbiznesu. Chcemy w ten sposób doświetlić to, co aktualnie jest "na językach", warte uwagi i godne polecenia naszym klientom 

- dodaje.

Najnowsza linia kreatywna ma w zamyśle także podkreślić zmieniający się charakter częstochowskiej galerii. Centrum handlowe w ostatnich 5 latach wyrosło na regionalnego lidera. Jego oferta obecnie koncentruje się w dużej mierze na modzie, zdrowiu i urodzie.

Jurajska jest jak dobry magazyn mody, pełen ciekawych treści, taka też musiała być nasza linia kreatywna i jej poszczególne kampanie. Kolejne jej odsłony są jak okładki kolejnych odsłon magazynu. I tak jak magazyn kusimy hasłami oraz dobrym zbliżeniem na modelkę, a co najważniejsze na content, w naszym przypadku jest nim np. wydarzenie kulturalne 

- mówi Violetta Dziubin.

Kampanie Jurajskiej na 2017 rok obejmą outdoor, prasę, radio, internet (w tym social media) oraz indoor na terenie galerii handlowej.  Wsparte będą także przez działania PR realizowane przez agencję Guarana Public Relations. Za działania marketingowe i zakup mediów odpowiadać będzie natomiast dział marketingu Jurajskiej, kierowany przez Violettę Dziubin.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska robi ZOOM w nowej linii kreatywnej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.