Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, będzie promować się w 2017 roku hasłem "ZOOM na atrakcje". W sumie przygotowano aż 18 odsłon nowej linii kreatywnej.
Ciasny kadr, duże, niemal magazynowe zbliżenia i hasła zaczynające się od słowa "ZOOM". Tak w 2017 roku będzie promowała się Galeria Jurajska z Częstochowy. To już czwarta linia kreatywna, jaką galeria realizuje wspólnie z krakowską agencją madeinbrain studio.
Najnowszy projekt ma zwracać uwagę klientów na atrakcje i zalety tej największej galerii w Częstochowie, ma także wskazywać i doświetlać trendy m.in. w modzie. W kolejnych odsłonach linii kreatywnej wykorzystane zostaną ciasne kadry, przedstawiające modelki w dużym zbliżeniu, tak aby możliwe było nawiązanie kontaktu wzrokowego z postacią z plakatu.
Poszczególne grafiki linii nawiązywać będą natomiast do logotypu galerii, którego centralnym punktem jest kwadrat. Znak ten został przez grafików przekształcony w kolorowy kadr, który przycina zdjęcie do formatu znanego m.in. z najlepszych okładek magazynów mody.
Inspiracją do linii kreatywnej stała się fotografia beauty i jej techniczne aspekty. Przez cały rok będziemy bawić się tym kadrem. W ten sposób przybliżymy klientom tylko to, co naszym zdaniem najciekawsze w naszym centrum handlowym, ale także w trendach na 2017 rok
- mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.
Będziemy "zoom'ować" m.in. na aktualne trendy, wydarzenia ważne dla społeczności lokalnej, wartościowe akcje charytatywne i prozdrowotne, rozwojowe imprezy sportowe i edukacyjne. Przyjrzymy się także nowym kolekcjom, trendom w modzie, zjawiskom w świecie beauty, ciekawym postaciom ze świata showbiznesu. Chcemy w ten sposób doświetlić to, co aktualnie jest "na językach", warte uwagi i godne polecenia naszym klientom
- dodaje.
Najnowsza linia kreatywna ma w zamyśle także podkreślić zmieniający się charakter częstochowskiej galerii. Centrum handlowe w ostatnich 5 latach wyrosło na regionalnego lidera. Jego oferta obecnie koncentruje się w dużej mierze na modzie, zdrowiu i urodzie.
Jurajska jest jak dobry magazyn mody, pełen ciekawych treści, taka też musiała być nasza linia kreatywna i jej poszczególne kampanie. Kolejne jej odsłony są jak okładki kolejnych odsłon magazynu. I tak jak magazyn kusimy hasłami oraz dobrym zbliżeniem na modelkę, a co najważniejsze na content, w naszym przypadku jest nim np. wydarzenie kulturalne
- mówi Violetta Dziubin.
Kampanie Jurajskiej na 2017 rok obejmą outdoor, prasę, radio, internet (w tym social media) oraz indoor na terenie galerii handlowej. Wsparte będą także przez działania PR realizowane przez agencję Guarana Public Relations. Za działania marketingowe i zakup mediów odpowiadać będzie natomiast dział marketingu Jurajskiej, kierowany przez Violettę Dziubin.