Galeria Jurajska z nową linią kreatywna jest nr 1

2020-01-24 | 12:00

Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.

Od kilku lat Galeria Jurajska konsekwentnie realizuje strategię budowania pozycji nr 1 w regionie. Ma ku temu powody, to nie tylko największe centrum handlowe w Częstochowie i północnej części woj. śląskiego (49 tys. m kw.), ale także obiekt mający najwięcej sklepów - aż 200.

Nic więc dziwnego, że swoją linią kreatywną na 2020 rok obiekt postanowił jeszcze mocniej zaakcentować ten fakt. Podkreślać to mają zarówno przewijające się przez całą kampanię hasło-wezwanie "Nr 1", jak  również hasła poszczególnych odsłon. I tak np. w styczniu Jurajska wyprzedaże promowała hasłem - "najlepsze okazje".

- Na swoją pozycję rynkową Galeria Jurajska pracowała bardzo ciężko, dlatego postanowiliśmy się w tym roku pochwalić się efektem tej pracy, mocno akcentując naszą pozycję, ale także atuty galerii. W tym pomogą kolejne odsłony linii kreatywnej, wspierające zarówno wydarzenia, jak i najważniejsze punkty kalendarza handlowego

- mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

- Nowością w naszej komunikacji jest dosłowność. Nie ukrywamy komunikatu, nie nakładamy na niego żadnego copywritingowego make up'u, wręcz przeciwne mówimy dumnie, wprost i odważnie, że jesteśmy najlepsi. Tym samym nasza linia kreatywna stoi nieco w kontrze do stonowanych komunikatów, jakie dziś dominują na rynku - dodaje.

- Ponadto wybrane przez nas hasło zobowiązuje i nakłada na nas obowiązek, aby wywiązać się z obietnicy i podtrzymać pozycję nr 1. Ta jedynka to także gwarancja, że wszystko, co zaoferujemy klientom będzie najwyższej jakości - mówi.

Na mocny komunikat postawiono także w warstwie graficznej. Ta jest mocno modowa, jak zresztą sama galeria. Dominują w niej nasycone barwy, mające przywodzić na myśl kolorowe rozkładów magazynów fashion.  Na tym tle osadzone są hasła poszczególnych projektów marketingowych oraz główne zawołanie, czyli "Nr 1".

- Tą kampanią zrywamy ze skromnością. Przez cały rok w ciekawy sposób będziemy podkreślać wszystkie nasze atuty, to jest m.in. największą ofertę handlową w tej części regionu, największą ofertę rozrywkową z największym kinem, największą ofertę poza handlową z Bulwarami Jurajskimi czy największą liczbę wydarzeń dla klientów. Skala samej galerii staje się tutaj samo nasuwającym się wyróżnikiem

- mówi Dziubin-Łuszczyk.

Najnowsza linia kreatywna będzie miała ok. 12 odsłon. Każda z odsłon dopasowana będzie przede wszystkim do najważniejszych wydarzeń w planie marketingowym tj. wystaw, akcji prosprzedażowych, loterii, wydarzeń, koncertów i in.  Na nowej linii kreatywnej realizowane będą także akcje wizerunkowe na 2020 rok.

- Co roku zmieniamy linię kreatywną, starając się przy tym zaskakiwać. Do komunikacji podchodzimy bardzo odważnie. To podejście, które przynosi efekty. W 2019 roku byliśmy jedną z nielicznych galerii w Polsce, która nie zanotowała spadku liczby odwiedzających. Wręcz przeciwnie - wzrost. Wzrosły także nasze obroty. Ten kierunek chcemy kontynuować także w tym roku, dalej umacniając się, jak na nr 1 przystało - mówi.

Za projekt nowej kampanii odpowiada agencja Madeinbrain Studio z Krakowa, od wielu lat współpracująca z Galerią Jurajską. Za zakup mediów odpowiada za to dział marketingu Galerii Jurajskiej kierowany przez Violettę Dziubin-Łuszczyk. Kampania realizowana będzie głównie na outdoorze i mediach miejskich. Wspierać ją będą kampanie radiowe, prasowe, internetowe oraz w social mediach, a także działania PR, realizowane przez Guarana Public Relations.

Tagi: Galeria Jurajska Kampanie marketingowe Violetta Dziubin – Łuszczyk Guarana Public Relations
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

zobacz więcej informacji o: Galeria Jurajska

Zobacz także

Galeria Jurajska z nową linią kreatywna jest nr 1

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.