Galeria Jurajska z rekordem. W rok odwiedziło ją aż 6,5 miliona osób

2017-01-17 | 15:06

Tak dobrego roku Galeria Jurajska jeszcze nie miała. To największe centrum handlowe w Częstochowie w 2016 roku odwiedziło ponad 6,5 miliona osób, aż o 300 tys. więcej niż przed rokiem!

Ponad 6,5 miliona w rok, a będzie więcej

2016 rok Galeria Jurajska zakończyła na sporym plusie. Od stycznia do grudnia odwiedziło ją dokładnie 6 504 035 osób, czyli o blisko  300 tys., więcej niż przed rokiem. Dziś co miesiąc zakupy robi tutaj blisko 550 tys. osób - podaje Jurajska. Ten trend zwyżkowy galeria obserwowała już od początku roku.

W 2016 roku mieliśmy bardzo mocne otwarcie, ten trend utrzymał się aż do grudnia. W ostatnim miesiącu 2016 dodatkowo pobiliśmy miesięczny rekord odwiedzin. Zakupy w grudniu zrobiło u nas ponad 680 tys. klientów. Był to najlepszy wynik w 2016 roku. Tak duże wzrosty są niejako na przekór ogólny tendencjom jakie panują na rynku

- mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Przyciągają sklepy? Coraz więcej nowości

Zdaniem przedstawicieli galerii, jest kilka przyczyn dobrej passy Jurajskiej. Galeria od ponad 3 lat modyfikuje swoją ofertą, dostosowując ją do lokalnego rynku i tutejszych potrzeb. Takie zmiany wprowadzono także w 2016 roku.

W ubiegłym roku w galerii otwarto aż 14 nowych sklepów i punktów usługowych. Do grona najemców dołączyli m.in.: Fotojoker, Ptak Moda, Bialcon, Taranko, Gee One, Ananas salon fryzjerski Ciach Ciach, sklep papierniczy Kredka, Virgin Mobile, NC+, a także Paese.

Największe otwarcie w 2016 roku zaliczyła w Jurajskiej marka Carry, która ulokowała tu dwupiętrowy sklep o powierzchni aż 1577,25 m kw. Drugim pod tym względem było studio fitness Calypso. Ulokowało się ono aż na 966 m kw.  Ponadto swoje powierzchnie zwiększyły salony: Rossmann, CCC oraz Junior. Aż 29 najemców  zdecydowało się przedłużyć umowy najmu na kolejne lata.

Nowe marki w połączeniu z dotychczasową ofertą przyciągnęły nowych klientów, co więcej skłoniły do powrotów i kolejnych zakupów. Bardzo dobrze przyjęto w tym roku 5 polskich marek odzieżowych, które wprowadziliśmy, a także salon fryzjerski dla dzieci, jedyne takiej miejsce w Częstochowie. Sporym magnesem było także studio fitness, które w znacznym stopniu poszerza ofertę zdrowotną i sportową Jurajskiej. W ten sposób udało na się połączyć dwie aktywności zakupy oraz relaks 

- mówi Roman Bugajczyk.
 
Rok 2016 rokiem inwestycji, a będą kolejne

Jurajska zainwestowała także w nowości. W lutym oddano do użytku zmodernizowaną strefę restauracyjną mieszczącą aż 100 stolików i 300. W wakacje galeria odświeżyła elewację oraz uporządkowała tereny zielone.

Jesienią oddano natomiast do użytku zmodernizowane toalety dla dzieci oraz specjalne toalety rodzinne. We wrześniu na I-piętrze stanęło morskie akwarium, w którym żyje blisko 400 stworzeń morskich. Wokół atrakcji utworzono natomiast specjalną strefę dydaktyczną - wypoczynkową.  

Galeria chcąc pozostać atrakcyjną mu się rozwijać, inwestować w siebie i relacje z klientem. Ostatnie lata pokazały, jak bardzo zmieniły się nasze oczekiwania względem centrów handlowych. Chcemy dziś w nich robić dobre zakupy, ale także przyjemnie i ciekawie spędzać czas. To wyzwanie dla tego typu obiektów, ale  jak pokazują pierwsze efekty naszych zmian procentują one zarówno nowymi klientami, jak również większą lojalnością konsumenta

- mówi Bugajczyk.

Strefa restauracyjna w 2016 była jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w Galerii Jurajskiej. Codziennie korzysta z niej kilka tysięcy osób. Spodobała się także strefa z akwarium, w której szkoły i przedszkola regularnie urządzają interaktywne lekcje biologii i ekologii. Rodzice docenili natomiast zmiany w toaletach, zwłaszcza toaletę rodzinną. Kolejne, bardzo duże inwestycje Jurajska planuje na 2017 rok.

18 imprez w rok

Magnesem na klienta były także imprezy organizowane przez galerię. W 2016 roku galeria zorganizowała ich aż 18. Wśród nich były koncerty m.in. Margaret i Antka Smykiewicza, targi mody ślubnej i zajęć pozalekcyjnych, akcje charytatywne i prozdrowotne, wydarzenia dla dzieci, loterie, pokazy mody, castingi dla modelek i modeli oraz wystawy m.in. kotów rasowych.  Pod względem frekwencji rekordowe były 7. urodziny centrum handlowego. 

W jeden dzień odwiedziło nas aż 34 tys. osób, co było absolutnym rekordem frekwencyjnym podczas tego typu imprezy w galerii. Drugim tak popularnym wydarzeniem był koncert Antka Smykiewicza oraz giełda zajęć pozalekcyjnych

- mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska z rekordem. W rok odwiedziło ją aż 6,5 miliona osób

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.