Galeria Jurajska z rekordową dzienną frekwencją

2018-11-28 | 14:07

Black Friday przyniósł Galerii Jurajskiej dzienny rekord frekwencji. Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to zasługa nie tylko samych promocji w sklepach. Galeria Jurajska umacnia swoją regionalną pozycję i notuje kolejne rekordowe wyniki. Tylko w miniony piątek, centrum handlowe odwiedziło blisko 44 tys. osób. To jeden z najlepszych dziennych wyników galerii od otwarcia w 2009 roku.

To również wynik o ponad 100 proc. wyższy od średniej, dziennej frekwencji w 2018 roku i najlepszy, jaki zanotowano w tym roku. Zdaniem przedstawicieli Galerii Jurajskiej na taki wynik złożyło się kilka czynników, nie tylko promocje, jakie miały miejsce w miniony Black Friday.

Od początku tego roku obserwujemy stabilny wzrost dziennej frekwencji. Z jednej strony jest to efekt przesunięcia się ruchu z niedziel niehandlowych na dni handlowe w tygodniu, z drugiej strony rosnącej popularności Galerii Jurajskiej w całym regionie

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Zdaniem Bugajczyka, to właśnie ten ostatni element przeważył i przyniósł w miniony piątek rekordowy wynik.

W ciągu ostatnich lat znacząco poszerzyliśmy nasz zasięg oddziaływania. Z galerii lokalnej, staliśmy się obiektem regionalnym, który w swoich zasięgu ma już blisko 1,5 miliona osób. Wśród naszych klientów znaleźć dziś można zarówno mieszkańców powiatów częstochowskiego, myszkowskiego, kluczborskiego, ale także mieszkańców położonych blisko Częstochowy miast województw łódzkiego, świętokrzyskiego i opolskiego.  To pozwala nam działać na znacznie szerszym rynku niż jeszcze 5 lat temu

– dodaje Roman Bugajczyk.

Spora w tym zasługa zmian, jakie zaszły w galerii. Przede wszystkim w jej ofercie. Galeria Jurajska jest dziś już w 100% skomercjalizowana. Centrum handlowe jest także jedynym obiektem fashion w północnej części województwa śląskiego z ofertą równo 200 sklepów, z których ponad 40 proc. zajmują zagraniczne i polskie marki modowe.

W centrum handlowym swoje sklepy mają tacy giganci jak: ZARA, H&M, TK Maxx, Stradivarius, Bershka C&A, Massimo Dutti, New Yorker, Tatuum, Deichmann, Adidas, Nike czy Puma. W ofercie można znaleźć także pełne portfolio marek należący do LPP z największym w Polsce salonem Reserved na czele.

Magnesem, który przyciąga dziś do Jurajskiej, zwłaszcza w okresie promocji jest bogata i zróżnicowana oferta modowa. Pod dachem galerii można znaleźć dziś wszystkie najpopularniejsze w Polsce sieci odzieżowe, ale także szeroką ofertę kosmetyków, biżuterii i dodatków. To sprawia, że Jurajską odwiedza nie tylko coraz więcej osób, ale także z coraz dalszych zakątków regionu, gdzie takiej oferty nie ma 

– mówi.

Ale footfall pobudza nie tylko oferta, także zmiany jakie zaszły w wyglądzie galerii. Galeria Jurajska jest dziś jednym z nielicznych obiektów w województwie śląskim tak intensywnie inwestującym w swoją metamorfozę. Tylko w ciągu 3 lat w galerii zrealizowano kilkanaście dużych inwestycji.

Centrum wzbogaciło się m.in. o nowoczesny miejski ogród nad rzeką Wartą, przestronny food court, nowe strefy relaksu i wypoczynku i największy na świecie zegar ze ścianą wodną. Niedawno w galerii modernizacji poddano także jedną z alei handlowych na 2 piętrze.

W efekcie prac powstała wypełniona ciekawymi markami modowymi „ulica” handlowa. Galeria przyjazna jest także zmotoryzowanym. W centrum działa nowoczesny system parkingowy ułatwiający znalezienie miejsca postojowego. Obiekt powiększa także stale pulę miejsc parkingowych. W listopadzie do użytku oddano kolejne 60.

Staramy się być galerią komfortową, w której klient robi nie tylko szybkie zakupy, ale także wielogodzinny „shopping”, jaki towarzyszy np. Black Friday czy zakupom przedświątecznym. Fakt, że w miniony piątek wybrało nas tak wielu mieszkańców regionu pokazuje, że jest to słuszny kierunek, w którym będziemy dalej się rozwijać

– mówi Bugajczyk.

Tagi: Galeria Jurajska Podsumowania i wyniki finansowe
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska z rekordową dzienną frekwencją

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.