Galeria Jurajska ze wzrostem odwiedzalności w lutym

2019-03-19 | 10:00

Największe centrum handlowe w Częstochowie zanotowało wzrost liczby klientów w lutym, w stosunku do tego samego okresu przed rokiem. I to pomimo obowiązującego zakazu handlu w niedzielę i święta oraz mniejszej liczby dni handlowych.

Chociaż luty liczył sobie raptem 28 dni, z czego tylko 25 to dni handlowe, Galeria Jurajska zanotowała w nim aż 2% wzrost odwiedzin, w stosunku do takiego samego, również rekordowego okresu przed rokiem, kiedy to jeszcze nie obowiązywała ustawa ograniczająca handel w niedziele.

Luty zamykamy z mocnym wynikiem i bardzo dobrą prognozą dla kolejnych miesięcy i całego roku. Widzimy, jak pomimo ograniczeń, systematycznie rośnie liczba klientów, nie tylko w dni handlowe, ale także w wolne niedziele, w które zawsze jesteśmy czynni

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Jego zdaniem na lutowy wynik wpłynęło kilka kluczowych czynników. Od stycznia Galeria Jurajska realizuje projekt Niedzielnego Centrum Rozrywki. Łącząc ofertę m.in. 18 restauracji i kawiarni, kina, fitness klubu i kids play, tworząc tym samym najszerszą w mieście propozycję spędzenia czasu wolnego w niedzielę niehandlową.

Efekt? Tylko w styczniu i lutym liczba odwiedzających centrum w niedzielę wzrosła o ponad 100% A to dopiero początek. Bo jak podkreślają przedstawiciele Jurajskiej, mieszańcy regionu zaczynają się przyzwyczajać do tego, że Jurajska jest czynna w każdą niedzielę.  

W tym roku intensywnie promujemy się jako obiekt nie tylko czynny w każdą niedzielę, ale także bardzo aktywny. W każdą niedzielę naszym klientom proponujemy ponad 100 stałych atrakcji, a do tego specjalne wydarzenia np. bezpłatne warsztaty. Pierwsze efekty tego widzimy zarówno w frekwencji jak i w stopniowym wzroście niedzielnych obrotów najemców

– mówi Bugajczyk.

Niedzielny ruch – zdaniem Bugajczyka – ma szansę wzrosnąć w kolejnych miesiącach.

W galerii właśnie został otwarty sklep spożywczy czynny w niedzielę. Przed nami także sezon, w czasie którego klienci będą mogli korzystać w pełni m.in. z uroków miejskiego ogrodu nad Wartą, placów zabaw i boiska. To stworzy kolejne powody do wizyty i nakręci ruch

– mówi.

Nie bez znaczenia jest sama oferta Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe, jako jedno z nielicznych w regionie, jest dziś w 100% wynajęte, a ostatnie lata przyniosły w nim kilkadziesiąt nowych otwarć sklepów, których do tej pory brakowało w regionie.

Obecne w galerii marki również rozwinęły swoje sklepy. W minionym roku powiększył się m.in. sklepy należące do LPP. To sprawiło, że do galerii zaczęli ściągać nie tylko częstochowianie, ale także mieszkańcy ościennych miast, a nawet miast z sąsiadujących województw.

Działamy na coraz szerszym zasięgu, jesteśmy dziś zauważani przez klienta daleko poza Częstochową. Oferta jaką udało się nam stworzyć, mocno oparta na topowych markach odzieżowych  i lifestyle przyciąga, ale także, co równie ważne, buduje lojalność klienta, który wszystko co niezbędne znajduje pod jednym dachem

– dodaje dyrektor obiektu.

To jak dużym uznaniem cieszy się oferta Jurajskiej widać najlepiej widać po tym, jak dziś rozłożył się niedzielny ruch w galerii.  

W lutym w piątki zanotowaliśmy aż 6% wzrost klientów versus ten sam okres rok temu. Z kolei w soboty aż 27%. Zyskały także pozostałe dni handlowe

– podaje Bugajczyk.

Ale wpływ na popularność galerii, nie tylko w lutym, ma także otoczenie zakupowe, jakie stworzyła klientom Jurajska.  Ostatnie lata pociągły za sobą kilkadziesiąt znaczących modernizacji, w efekcie których centrum handlowe jest dziś niezwykle przyjazne całym rodzinom.

Klienci postrzegają Jurajską nie tylko poprzez sklepy i ofertę, ale także poprzez otoczkę, jaką im tworzymy. Staramy się nieustannie podnosić komfort robienia zakupów np. poprzez modernizację pasaży, nowe strefy wypoczynkowe czy udogodnienia dla osób z dziećmi. To sprawia, że klient chętniej nas wybiera

– dodaje.

W opinii przedstawicieli Jurajskiej, zaprocentować mogła także nowa kampania galerii.

Od stycznia promujemy się nową bardzo wyrazistą linią kreatywną, której towarzyszą sezonowe kampanie wspierające wydarzenia. W efekcie tego jesteśmy bardzo zauważalni na mieście, zwłaszcza z kampanią nowych kolekcji i Centrum Niedzielnej Rozrywki

– mówi Violetta Dziubin-Łuszyczk, Dyrektor Marketingu Galerii Jurajskiej.

Tagi: Galeria Jurajska Roman Bugajczyk Violetta Dziubin-Łuszyczk
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

zobacz więcej informacji o: Galeria Jurajska

Zobacz także

Galeria Jurajska ze wzrostem odwiedzalności w lutym

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.