Galeria Jurajska zmienia linię kreatywną. Jest teraz filmowa

2018-01-12 | 10:11

Galeria Jurajska w 2018 roku postawiła na linię kreatywną wzorowaną na wydarzeniach w świecie filmu. Każda jej odsłona ma być swoistą zapowiedzią premiery kinowej.

Galeria Jurajska będzie promowała się w 2018 roku jak… gorący sezon filmowy pełen nowości, hitów i blockbusterów. Każda z kampanii w najnowszej linii kreatywnej centrum handlowego wzorowana będzie na dużej, filmowej premierze. W ciągu roku pojawi się aż 15 tego typu kreacji.

- W 2017 roku inspirowała nas fotografia. Bawiliśmy się kadrem i zbliżeniem. W 2018 roku każde wydarzenie w galerii, loterię, koncert czy nowy sezon potraktujemy jak premierę filmową, promując się nawiązującymi do filmowych zwiastunów kreacjami. Każda z odsłon, jaka pojawi się w ciągu roku np. w związku z wiosennym sezonem czy urodzinami, będzie nawiązywała zarówno językiem i hasłem, jak i grafiką do największych filmowych hitów. Naszym celem, podobnie jak celem filmowców, jest zwrócenie na siebie uwagi, zatrzymanie na dłużej i rozbudzenie potrzeby uczestnictwa

– zapowiada Violetta Dziubin-Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.

Koncepcja, jaką dla Jurajskiej stworzyła krakowska agencja madeinbrain studio, nie oznacza jednak całkowitego oderwania od kalendarza handlowego galerii. Jak podkreślają pomysłodawcy, kolejne odsłony tegorocznej linii kreatywnej i związane z nimi kampanie będą mocno nawiązywały do tematyki wydarzeń, podkreślając ich charakter.

– Przekazy, które zaplanowaliśmy na ten rok są kolorowe, emocjonujące i pełne dynamiki, a jednocześnie niezwykle spójne z tym, co zaplanowaliśmy na ten rok. Są to nie tylko mocne reklamy, ale także swoiste teasery, odsyłające po więcej na wydarzenie do Galerii Jurajskiej  – dodaje Dziubin-Łuszczyk.

Pierwsza odsłona nowej linii kreatywnej już się pojawiła m.in. na outdoorze, w social mediach i na stronie www Jurajskiej. Hasłem „Rozważna i romantyczna” oraz grafiką nawiązującą do kultowych komedii romantycznych galeria promuje właśnie zimowe wyprzedaże. Hasłem przewodnim całej linii kreatywnej na 2018 rok jest natomiast „Galeria Jurajska – Wszystko, co kocham”.  

Tegoroczna kampania Galerii Jurajskiej będzie znacznie większa, niż w latach ubiegłych. Tradycyjnie skupi się przede wszystkim na outdoorze, mediach miejskich i działaniach on-line, będzie miała jednak znacznie szerszy  zasięg.

– W 2018 roku odwiedziło nas ponad 6,96 miliona osób, co jest naszym rekordem. Widzimy, że odwiedza nas coraz więcej osób nie tylko z Częstochowy i okolicznych powiatów, ale także z dalszych zakątków. W tym roku jednym z naszych celów jest dotrzeć z naszym przekazem, ofertą i wydarzeniami do możliwie najszerszego grona potencjalnych klientów – mówi.

Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

zobacz więcej informacji o: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska zmienia linię kreatywną. Jest teraz filmowa

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.