Galeria Katowicka - sukces pierwszego kwartału

2017-04-27 | 16:00

Pierwszy kwartał 2017 roku to dla Galerii Katowickiej okres nieprzerwanych wzrostów footfallu i sprzedaży – te ostatnie, w stosunku do adekwatnego kwartału poprzedniego roku, osiągnęły 8% progres. Z kolei odwiedzalność Centrum osiągnęła – w porównaniu z pierwszym kwartałem 2016 roku – wzrost o ok. 12%. W ciągu trzech miesięcy Galerię odwiedziło około 3,9 mln osób. Marzec 2017 przyniósł 20% wzrost footfallu, osiągając 1,4 mln odwiedzających oraz 15% wzrost wyników sprzedaży.

Równie mocny progres dotyczy aplikacji mobilnej. Jej częścią jest rozbudowany program lojalnościowy – Galeria Katowicka może pochwalić się już 37 tys. użytkowników aplikacji i 21 tys. aktywnych uczestników programu.

Efektem konsekwentnie i równolegle prowadzonych działań w wielu obszarach, m.in.  leasingu oraz zmian w tenant-mix, jest 10 nowo podpisanych umów najmu na łączną powierzchnię 1 307 mkw oraz 4 przedłużenia istniejących już umów – podkreśla Ilona Szafer, Asset Manager, odpowiedzialna za Galerię Katowicką z ramienia brytyjskiego funduszu Meyer Bergman.

Nowe umowy, nowe otwarcia

Jednym z nowych, otwartych w marcu 2017 punktów, jest salon Kraviec, uzupełniający ofertę Centrum kierowaną do mężczyzn. W lokalu o powierzchni 117 m kw. dostępne są m.in. wysokiej jakości garnitury, marynarki, smokingi i płaszcze. Na parterze Galerii Katowickiej  otwarty został także sklep Loake Shoemakeres, oferujący obuwie dla mężczyzn. Kolejnym, nowym miejscem w obiekcie jest sklep marki Pit Bull West Coast - pierwszy w Katowicach i całym regionie sklep streetwerowo-sportowy tej sieci. Kolejną nowością jest otwarta w marcu placówka mBanku, która zajmuje powierzchnię 93 m kw.

Ofertę Centrum wzbogaciła także Akademia Berendowicz & Kublin. Salon, pierwszy taki w stolicy Górnego Śląska, łączy modę, design i relaks z dobrą fryzurą. Ekskluzywne wnętrze prawie 135-metrowego lokalu zostało podzielone na dwie specjalne strefy usług: dla pań i panów. Galeria Katowicka rozwinęła swoją ofertę mody dziecięcej, dołączając nowy punkt na mapie: ponad 157-metrowy salon francuskiej marki Okaidi. Od początku kwietnia klienci Galerii mogą również wybrać się na zakupy do blisko 180-metrowego salonu Nanu Nana z branży wyposażenia wnętrz, oferującego dodatkowo dowcipne, niedrogie i wyszukane pomysły na prezent. W ostatnim czasie Centrum zyskało też nową reprezentację kawiarni: Grand Coffee, zlokalizowaną na antresoli oraz Second Cup.

Galeria Katowicka podpisała również umowy na dwa kolejne lokale: Decoaroma - salon firmowy światowych liderów segmentu świec i produktów zapachowych oraz Samsung Premium Service Plaza. Będzie to drugi w Polsce tak nowoczesny serwis telefonów, sprzętu IT, telewizorów, audio-video i AGD. Na 230 m kw. powierzchni klienci Galerii Katowickiej dodatkowo będą mogli zakupić urządzenia i akcesoria Samsung. Otwarcie Samsung Premium Service Plaza zaplanowane jest na lipiec br. – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Na najbliższe lata umowę najmu przedłużyły salony Time Trend i Yves Rocher oraz Five o’clock i BoBoQ Fresh.

Duże wydarzenia, niestandardowe akcje Galeria Katowicka zwraca uwagę klientów nie tylko bogatym portfolio marek i dobrze skonstruowanym tenat-mix. Atutem są również niestandardowe, ciekawe akcje i wydarzenia, zarówno mniejsze, jak i te organizowane z prawdziwym rozmachem.

W lutym 2017 w Galerii Katowickiej odbyła się 2. edycja Fun Festivalu – dwa weekendy spotkań z formacjami kabaretowymi i topowymi stand-up’ami. W czasie trwania wydarzenia znacząco wzrósł footfall obiektu – było to blisko 180 tys. osób, czyli aż 30% wzrost w porównaniu z lutym 2016 roku. W ciągu kwartału odbywały się także mniejsze, choć równie ważne wydarzenia lokalne, takie jak 8. przegląd laureatów konkursu TU i TERAZ! na Scenie Teatru Śląskiego czy Fortepianator - mini-event przygotowany przez uzdolnione muzycznie dzieci. Na zakończenie wydarzenia, w ramach społecznej odpowiedzialności, Galeria Katowicka zdecydowała się sfinansować zakup pianina dla szkoły.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Katowicka

Galeria Katowicka - sukces pierwszego kwartału

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.