Ponad 1100 kolejnych metrów kwadratowych zostało oddane w ręce nowych najemców w gdyńskiej Galerii Klif. Do grona salonów premium dołączyły nowe marki, trzy z ofertą modową i jedna z wyposażeniem wnętrz.
Galeria Klif od wiosny podpisuje nowe umowy najmu i odświeża tenant mix obiektu. Lato obfitowało w duże otwarcia takie jak m.in. CCC czy Media Expert, także po wakacjach w centrum pojawiły się kolejne, nowe koncepty, które kierują swoją ofertę do klienta premium. We wrześniu swój salon – jako jedyny w północnej Polsce otworzyła marka Superdry, która flagowe sklepy ma w tak kultowych destynacjach zakupowych jak Berlin, Londyn, Nowy Jork, Hong Kong czy Dubaj. Butik w Galerii Klif zajmuje łączną powierzchnię 537 mkw., na której znajduje się salon oraz showroom marki. Jest to jednocześnie największy salon Superdry w Polsce.
Kolejne umowy najmu to dwa salony multibrandowe. Ten format jest bardzo lubiany przez klientów Klifu. Swoją przestrzeń handlową w Klifie otworzył concept store Jungle Chic. Tu w jednym salonie można znaleźć kilka spójnych, wyselekcjonowanych marek, które tworzą unikalną ofertę sklepu. M.in. Odzieżowe Pole, Ahiroo, czy Mrovca. W Jungle Chic klienci znajdą również strefę beauty z ofertą eko kosmetyków. Powierzchnia tego concept store’u to prawie 320 mkw. Drugą multibrandową marką jest Luxury & Me, butik o powierzchni prawie 55 mkw. z ofertą takich marek jak Diego M, MAC czy Le Comte.
W ostatnich tygodniach Galeria Klif powiększyła także ofertę wyposażenia wnętrz. Strategicznie rozwijana oferta interior to powiększenie salonu home&you, które miało miejsce wiosną tego roku czy wcześniejsza zmiana lokalizacji BBHome na większą.
Nowo otwarty salon Spensen Home Collection uzupełnia ofertę wnętrzarską Klif, oferując ukochany przez Polaków styl północnoeuropejski. W salonie można znaleźć propozycje od wybranych zagranicznych marek wnętrzarskich, takich jak Ralph Lauren Home, Lalique, Kartell, Eichholtz, Designers Guild, Vileroy & Boch, Buster + Punch oraz polskich producentów jak Vola, Modalto czy Loft Urban.
- Kombinacja uznanych marek, salonów multibrandowych z wyselekcjonowaną, unikalną ofertą i uzupełnienie gałęzi wyposażenia wnętrz powoduje, że oferta Galerii Klif staje się kompleksowa. Jednocześnie jest bieżącą odpowiedzią na zapotrzebowanie odwiedzających nas klientów, którzy są bardzo świadomym decydentem zakupowym. Bardzo cieszymy się, że nasza oferta stale się powiększa i jest tak urozmaicona
– komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif.