Tegoroczne lato z Galerią Klif upłynęło pod hasłem plaży i trendów. W lipcu i sierpniu Klif zapraszał do swojej strefy nad samym morzem, gdzie prowadzone były konkursy prosprzedażowe i promocje najemców. Letnie aktywności zwiększyły wakacyjny foot fall galerii i przyniosły dobre wyniki sprzedażowe.
Klif na plaży to cykl prowadzonych latem projektów promocyjnych centrum, które w naturalny sposób nawiązywały do położenia samego obiektu. Działania rozpoczęły się już w czerwcu. Usypana wewnątrz Galerii wyspa z morskiego piasku pozwalała poczuć atmosferę rozpoczynających się wakacji. W ten sposób w Klifie promowały się dwa nowo otwarte salony: obuwnicza marka CCC i Media Expert. W dniach 29-30 czerwca na sztucznej plaży zaaranżowanej wewnątrz centrum, goście brali udział w grach i zabawach, a zakupy były premiowane nagrodami – klienci po zarejestrowaniu paragonu otrzymywali wakacyjne upominki i gadżety od nowych najemców.
Weekendy 7-9 lipca i 13-14 lipca dedykowane były działaniom na plaży miejskiej w Gdyni. Klif zorganizował akcje prosalową, podczas której turyści i mieszkańcy Trójmiasta wypoczywający nad morzem zapraszani byli do Galerii Klif na zakupy i odbiór letnich gadżetów: dmuchanych jednorożców, okrągłych ręczników czy wygodnych lazy bagów. W ramach działań Galerii Klif, na plaży powstała profesjonalna strefa spa, w której chętni mogli skorzystać z zabiegów pielęgnacyjnych pod opieką fachowców. Podczas akcji „Klif na plaży” zarejestrowano ponad tysiąc konkursowych paragonów i rozdano tyle samo nagród. Akcja została zorganizowana we współpracy z prestiżowymi regatami Volvo Gdynia Sailing Days, wydarzeniem, któremu Klif partneruje od lat. Działania komunikowane były w lokalnych i plażowych mediach.
W ostatnim tygodniu lipca na gdyńskiej plaży powstała bajkowa przestrzeń Galerii Klif - „Instaplaża”. Przyciągała plażowiczów bardzo modnymi gadżetami lata. Na piasku pojawiły się ogromne pastelowe jednorożce, dmuchane chmury i tęcze. Leżaki Klif ustawiane były pod hawajskimi parasolami, a wszyscy chętni mogli dowoli częstować się bezpłatnym popcornem i watą cukrową. Przebywający na plaży chętnie robili sobie zdjęcia polaroid w ogromnej „instaramce” z logiem Galerii Klif, które od razu mogli zabrać ze sobą. W strefie „Instaplaży Klif” najemcy galerii przygotowali dodatkowe niespodzianki i akcje rabatowe. Goście korzystali ze specjalnych ofert m.in. Petit Bateau, Ecco, The Body Shop, Czas na Herbatę i Costa Coffee.
Plażowe akcje Galerii Klif były prowadzone po raz drugi. Działania z roku na rok przybierają coraz większy zasięg i cieszą się dużą popularnością wśród osób wypoczywających na gdyńskiej plaży. W tegoroczne działania włączyło się 4 razy więcej najemców niż w roku poprzednim, a powiększona wartość nagród przełożyła się na obroty. Nakłady budżetowe dzięki akcjom posprzedażowym w całości wracają do puli najemców, co jest dodatkową zachętą do kontynuacji i rozwoju działań ambientowych galerii.