W pierwszym półroczu 2015 r. Galeria Madison zanotowała najwyższy poziom odwiedzalności od 2008 roku. Rekordowy wynik frekwencji galeria osiągnęła w lipcu, kiedy nastąpił wzrost o 11 punktów procentowych w stosunku do tego samego miesiąca poprzedniego roku.
Galeria Madison skomercjalizowana jest w 99,5 %. Na tle trójmiejskiego rynku centrów handlowych ze średnim wskaźnikiem pustostanu na poziomie 2,5%, Galeria Madison z wynikiem 0,5% znajduje się na pozycji lidera regionu.
Obok doskonałej lokalizacji nie bez znaczenia dla wyników galerii jest także wzrastający z roku na rok ruch turystyczny w Gdańsku i wydłużający się sezon turystyczny, który jest jedną z głównych sił napędowych galerii, położonej w ścisłym centrum Starego Miasta.
Do sukcesu przyczyniają się również przemyślane działania zarządcy obiektu, zarówno pod kątem wizerunkowym jak i funkcjonalnym. Do zrealizowanych z sukcesem można zaliczyć chociażby nową strefę kawiarnianą, renowację wewnętrznej fontanny - punktu rozpoznawczego galerii oraz odświeżenie komunikacji marketingowej.
W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły takie znane marki jak Piotr i Paweł, Sinsay, Mohito, home&you, IDream Apple Premium Reseller, Venezia czy Calypso.
Jeszcze tej jesieni w centrum otwarte zostaną dwa nowe salony obuwnicze Wojas i Carini.
Tagi: