Przywrócenie działalności polskich galerii w maju, tylko w małym stopniu poprawiła ich ciężką sytuację, a branża handlowa do dnia dzisiejszego zmaga się z ogromnymi stratami. Statystyki badające działalność centrów handlowych jasno pokazują ogromny spadek obrotów u najemców w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Pomimo trudnej sytuacji Galeria Metropolia nie zatrzymuję swoich działań rozwojowych i zaskoczyła swoich klientów kilkoma ciekawymi otwarciami, takimi jak :
o powierzchni 2000 m2 zaprojektowany i wyposażony według najnowszego konceptu spółki LPP. Znany głównie z mody dla nastolatek, poszerzył swoja ofertę o dział męski, dziecięcy oraz wyposażenie domu.
i pierwsze takie miejsce w Polsce, oferujące wyposażeniem na poziomie najlepszych gaming housów na świecie, przeznaczone dla streamerów, komentatorów i przede wszystkim fanów szeroko pojętego esportu i gier komputerowych.
stworzony dla wszystkich, których pasją jest aktywność, sporty rowerowe i motocyklowe.
jako miejsce spotkań dla zafascynowanych jazdą na deskorolce, szkółka i sklep z akcesoriami
Warto też zaznaczyć, że oprócz pozyskania nowych najemców, Galeria Metropolia dołożyła wszelkich starań, aby utrzymać obowiązujące umowy z pozostałymi najemcami.
Galeria Metropolia zlokalizowana jest w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Kilińskiego 4. Powierzchnia najmu (GLA) 34 400 m2. Obiekt wyróżnia się bardzo szeroką ofertą rozrywkowo-gastronomiczną: Stacja Food Hall, kino Helios, Fitness ToneZone, Laser Wars, , Crazy Cart, szkoła tańca Siemanko, sala zabaw Honolulu, Kinguin Esport Lounge, Centrum U7, REBEL. Galeria posiada także bogatą ofertę handlowo – usługową, do głównych najemców należą między innymi Media Expert, Hebe, Monnari, TXM, KiK, Puma, Pepco, Sport’s Direct, Świat Zabawek, Bike Moto Center, Affidea, Delikatesy Merkus oraz wiele innych.