Galeria Młociny jako pierwsze centrum handlowe w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową za pomocą streamingów live!

2021-01-21 | 14:30

Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Tym razem warszawskie centrum handlowe we współpracy z najemcami jako pierwsze w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową. Zainteresowani otrzymają możliwość zakupienia produktów bez wychodzenia z domu poprzez streamingi live, które odbywać się będą na Facebooku Galerii Młociny. Pierwszy streaming realizowany wspólnie z marką odzieżową Anataka już 26 stycznia o godzinie 17:00!

Nowa rzeczywistość przeniosła zakupy do świata online. Działalność galerii handlowych pozostaje ograniczona, a restrykcje związane z pandemią sprawiają, że zdecydowaną większość czasu spędzamy w domowym zaciszu. Galeria Młociny kolejny raz znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i postanowiła zrealizować cykl streamingów live, które pozwolą na wsparcie biznesu najemców za pomocą transmisji sprzedażowych. Kolejna inicjatywa obiektu udowadnia, że kreatywność i wyobraźnia nawet w tak nietypowych i trudnych dla handlu stacjonarnego czasach mogą przynieść efekty.

– Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej

– mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.

Streamingi live na profilu Galerii Młociny na Facebooku docelowo odbywać się będą cztery razy w miesiącu, a na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski – który zaprezentuje produkty na sprzedaż, służąc również poradą w kwestii modowych trendów.

– Przedłużone restrykcje zablokowały nasze stacjonarne działania. Kwestią czasu było stworzenie rozwiązania, które wspomoże naszych najemców. Co prawda na terenie galerii działają zgodnie z prawem sklepy spożywcze, apteki, punkty gastronomiczne na wynos i usługi, jednak sklepy oferujące m.in. produkty odzieżowe pozostają zamknięte. Chcieliśmy okazać naszym najemcom wsparcie i dołożyć w ten sposób cegiełkę do ich biznesu

– mówi Marta Kajda, Retail Manager firmy EPP.

Już 26 stycznia o godzinie 17:00 live streaming odbędzie się w salonie marki Anataka. Zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbywać się będzie wyłącznie online. Galeria Młociny będzie potwierdzać z klientami listę zakupionych produktów oraz dalsze kroki postępowania wykorzystując wiadomości prywatne na Facebooku. Cały proces będzie niezwykle prosty i przejrzysty, a wybrane ubrania i dodatki szybko trafią w ręce nowych nabywców.
 
Anataka to marka odzieżowa tworzona przez kobiety dla kobiet, powstała w 2012 roku w Łodzi. Produkty firmy są projektowane oraz szyte w Polsce. W ofercie brandu zajdziemy ubrania, dodatki oraz biżuterię.

Więcej informacji o inicjatywie, a także regulamin akcji znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl oraz Facebookowym profilu galerii https://www.facebook.com/galeriamlocinyofficial, a link do wydarzenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://www.facebook.com/events/852648528636144

 

Tagi: E-commerce / Omnichanel Galeria Młociny Marta Kajda Paulina Dźwilewska Michał Karbowski
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Młociny

zobacz więcej informacji o: Galeria Młociny

Zobacz także

Galeria Młociny jako pierwsze centrum handlowe w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową za pomocą streamingów live!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.