Galeria Słoneczna się zmienia. Rośnie również liczba klientów

2024-05-07 | 16:47

Zlokalizowana w sercu Radomia Galeria Słoneczna – największe w regionie, nowoczesne centrum handlowe z bogatą ofertą handlowo-usługową i rozrywkową – przeszła wizualną metamorfozę. Liftingowi poddano logotyp i odświeżono jego formę. Zakończona wymiana całego systemu identyfikacji obiektu jest elementem większych zmian, przede wszystkim funkcjonalnych, zapoczątkowanych w ubiegłym roku. 

Dzięki nim centrum lepiej odpowiada na potrzeby klientów, stając się miejscem jeszcze bardziej przyjaznym i atrakcyjnym. Potwierdzają to liczby: w 2023 roku w stosunku do roku 2022 liczba odwiedzających galerię wzrosła o 5 proc. Właścicielem galerii i inwestorem zmian jest czeski fundusz REICO ČS NEMOVITOSTNÍ. Lokalnie Galerią Słoneczną oraz projektem rebrandingu zarządza firma White Star Real Estate. 

Nowe potrzeby

Współczesne galerie handlowe, podążające za potrzebami klientów, to obecnie nie tylko miejsca wygodnych zakupów, ale przede wszystkim centra spotkań i budowania więzi społecznych. Analizy Polskiej Rady Centrów Handlowych i firmy badawczej GfK wskazują, że aż 40  proc. odwiedzających tego typu obiekty uznaje wymiar społeczny za ich unikalny atut. 

– Centra handlowe stają się miejscami, w których ciekawie i w przyjemnym otoczeniu można spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. Szczególnego znaczenia nabiera przyjazna przestrzeń oraz estetyka, której istotnym elementem jest identyfikacja wizualna. Odświeżony logotyp jest widocznym dla klientów sygnałem, że zmieniamy się i jesteśmy miejscem, w którym mogą czerpać przyjemność i rozrywkę. Klienci to doceniają – obserwujemy wzrostowy trend w liczbie odwiedzających nasze centrum. W 2023 roku w stosunku do roku 2022 było ich o 5 proc. więcej 

– mówi Anna Stawczyk, dyrektor Galerii Słonecznej.

Słoneczna w centrum uwagi

Właściciel galerii, czeski fundusz REICO ČS NEMOVITOSTNÍ, oraz zarządzająca nią firma White Star Real Estate, postawili na lifting znaku. Wybrana w drodze przetargu agencja MadeInBrain Studio zmodyfikowała logotyp i nadała mu przestrzenną formę. Zmieniono typografię oraz układ znaku tak, by mocniej podkreślić słowo „słoneczna”.

– Dzięki temu całość nabrała lekkości i zdecydowanie nowoczesnego wymiaru. Słoneczny, pełen życia i radości charakter galerii w odświeżonym znaku podkreślają dodatkowo stosowane w komunikacji energetyczne kolory oraz treści spójne z charakterem miejsca. Całość doskonale wpisuje się w DNA marki, które wyróżnia ją na rynku. Zmiana jest elementem szerszej, realizowanej równolegle transformacji wszystkich elementów składających się na markę Galerii Słonecznej, takich jak: produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji. Wszystkie te działania mają na celu osiągnięcie pozycji lidera na rynku – wyjaśnia Anna Szlaga, marketing manager w White Star Real Estate, nadzorująca i koordynująca proces rebrandingu.

Zwieńczeniem projektu rebrandingu był, rozpoczęty jeszcze w 2023 roku i zakończony w kwietniu br., proces montażu 10 wielkoformatowych logotypów na fasadach obiektu. 

Inwestycja w przyszłość

Zmiana identyfikacji wizualnej jest elementem szerszej metamorfozy obiektu i wielu innych projektów inwestycyjnych w Galerii Słonecznej, które inwestor zapoczątkował w 2023 roku.

– Przygotowaliśmy nową, atrakcyjną i funkcjonalną strefę dla rodziców z dziećmi. Wyremontowaliśmy toalety i nadaliśmy im nowoczesny design. W marcu ubiegłego roku odświeżyliśmy strefę foodcourt, wdrożyliśmy system zajętości miejsc parkingowych, a teraz kończymy proces zmiany identyfikacji wizualnej. Jest to dowód na to, że poważnie podchodzimy do trendów w branży retail oraz do zmieniających się potrzeb odwiedzających Galerię Słoneczną. Słoneczna Galeria Handlowa w Radomiu jest ważnym składnikiem naszego portfela inwestycyjnego i o zmianach w niej myślimy w kategoriach długoterminowych 

– podsumowuje Markéta Dostálková, asset manager w REICO ČS NEMOVITOSTNÍ.

Tagi: Anna Szlaga Galeria Słoneczna Anna Stawczyk Markéta Dostálková
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Słoneczna

Galeria Słoneczna się zmienia. Rośnie również liczba klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.