Kampania Gang Świeżaków, stworzona dla sieci sklepów Biedronka otrzymała jedną z najbardziej prestiżowych nagród komunikacji marketingowej - srebrną statuetkę Effie Awards 2018.
W tegorocznej edycji Effie Awards, w kategorii Retail/Kanały sprzedaży, srebrną statuetkę otrzymała druga edycja słynnej kampanii lojalnościowej – „Gang Świeżaków Powraca”, przeprowadzonej w sieci sklepów Biedronka.
Do tej pory Biedronka przeprowadziła trzy odsłony kampanii – „Gang Świeżaków”, „Gang Świeżaków Świątecznie” i „Gang Świeżaków 2”. Ponad 83% ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56% ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.
O nagrodzie Effie Awards
Effie Awards jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingowej. Nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku marketingowym, zarówno poprzez efektywne działania jak i wysokie wyniki biznesowe. Konkurs organizowany jest na świecie od 1968 roku, dodatkowo z ponad 40 edycjami krajowymi, a nominowane w nim kampanie stają się wzorem do naśladowania na rynku.