Gatta rośnie w e-commerce

2021-03-25 | 12:00

Gatta umacnia sprzedaż w kanale e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego. W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 400% rok do roku, a liczba odsłon sklepu zwiększyła się o 100%. Ponad 70% ruchu notowane jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Gatta uruchomiła ostatnio także nowy punkt sprzedaży w centrum handlowym w Pruszkowie.

Rozwój sprzedaży w kanale e-commerce jest jednym z ważniejszych założeń planu odbudowy, jaki realizujemy. Nie rezygnujemy jednak z naszej szerokiej sieci partnerów i franczyzobiorców – produkty Gatta są bardzo popularne wśród klientek ze względu na jakość. Zmiana struktury sprzedaży – a więc negocjacje z galeriami handlowymi – są w toku, liczymy na wprowadzenie nowych, dobrych rozwiązań w tym obszarze. Rozpoczęliśmy też nowe partnerstwa sprzedażowe – jak choćby współpraca z siecią Biedronka. Pozwala nam to na lepsze dotarcie do klientów i poszerzanie kanałów sprzedaży – zwłaszcza w okresie obostrzeń pandemicznych. Najważniejsze jednak, że obecnie pandemia nie wpływa na zmniejszenie naszej sprzedaży, a co za tym idzie produkcji. To są nasze priorytety – oferujemy bowiem wyroby produkowane w naszych własnych fabrykach tu w Polsce

– mówi adw. Tomasz Henclewski, pełnomocnik spółki Ferax, Kancelaria Henclewski & Wyjatek.

Gatta rozwija współpracę z siecią Biedronka – standy z rajstopami i pończochami były dostępne w sklepach w całej Polsce w ramach dwóch akcji promocyjnych: jesienią 2020 roku ponad 440 tys. sztuk produktów, a w 2021 roku 365 tysięcy sztuk.

Niezmiennie najszersza – zarówno regularna, jak i sezonowa oferta wszystkich produktów marki Gatta jest dostępna w sieci salonów.

W firmach i zakładach marki Gatta w Polsce jest zatrudnionych ponad 1500 osób. W większości to pracownicy produkcyjni (w tym szwaczki, dziewiarze, farbiarze, formierze) oraz pośrednio-produkcyjni (technolodzy, kontrolerzy jakości, mechanicy, magazynowi) oraz obsługa salonów. Pandemia istotnie wpłynęła na poziomy sprzedaży wszystkich produktów odzieżowych – w tym także marki Gatta, ze względu na wielomiesięczne zamknięcie sklepów i galerii handlowych. W celu ochrony marki, sprzedaży i produkcji podjęliśmy natychmiastowe działania i rozpoczęliśmy procedurę sanacji – warto zwrócić uwagę, że cała produkcja marki Gatta jest realizowana w Polsce. To nie tylko atut w dobie pandemii, ale przede wszystkim element patriotyzmu gospodarczego. Polskie produkty i polska marka Gatta to synonim i dzieło polskich zakładów oraz polskich pracowników. Dzięki procedurze sanacyjnej możemy podjąć renegocjacje czynszów z galeriami handlowymi i przekierować środki finansowe na produkcję. Ponadto podjęliśmy szeroko zakrojone działania sprzedażowe – w tym współpracę z siecią Biedronka. Jesienią 2020 roku i wiosną 2021 roku sprzedaliśmy dzięki temu prawie milion sztuk produktów marki Gatta. To bardzo ważne partnerstwo – jak pokazują badania Polacy najchętniej kupują rajstopy właśnie w dyskontach spożywczych. Dzięki tak sprawnym działaniom udało się podtrzymać produkcję i sprzedaż – co ma kluczowe znaczenie dla ochrony miejsc pracy. Naszym celem jest przede wszystkim zapewnienie zatrudnienia dla jak największej liczby pracowników. Dlatego w procedurze sanacji – jako Zarządca – staramy się maksymalnie ograniczyć ewentualne zwolnienia. Działania w ramach zwolnień są podejmowane tylko w ramach niezbędnego minimum. Ochrona miejsc pracy jest i będzie naszym priorytetem

– wyjaśnia dr Patryk Filipiak, zarządca restrukturyzacyjny spółek, prezes zarządu ZFR S.A.

W związku pandemią COVID-19 oraz obostrzeniami związanymi z zakazem handlu spółki zarządzające marką Gatta rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Dzięki temu utrzymana zostanie ciągłość produkcji i sprzedaży. Wszystkie placówki oferujące produkty Gatta mają gwarancję stałego zatowarowania.

Tagi: Ferax Gatta Kancelaria Henclewski & Wyjatek Patryk Filipiak Tomasz Henclewski ZFR S.A.
Oceń artykuł:

Źródło: Gatta

Gatta rośnie w e-commerce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.