W tegorocznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje wszystko, co potrzebne do zorganizowania świąt. Szeroki asortyment sieci obejmuje jakościowe produkty w atrakcyjnych cenach – nie tylko artykuły spożywcze, ale także prezenty dla najbliższych – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, artykuły dekoracyjne – ozdoby, światełka, bożonarodzeniowe gadżety, jak również choinki, które pomogą stworzyć świąteczną atmosferę. W kampanii sieć promuje również markę własną K-Favourites, obejmującą delikatesowe przysmaki w atrakcyjnych cenach, przygotowane z wyselekcjonowanych składników, jak np. praliny, bakalie, sery, wędliny. Linii tej poświęcony jest osobny spot świąteczny, który można zobaczyć m.in. w serwisie Youtube.
Kampania jest widoczna zarówno w gazetkach promocyjnych i w sklepach, jak również w telewizji oraz w internecie. W mediach społecznościowych, na YT, a także w wybranych sieciach kin emitowany jest specjalny spot pt. „Bez Przeszkód”. Pełen emocji film podkreśla siłę relacji pozbawionych uprzedzeń oraz skłania do refleksji nt. pokonywania barier dzielących ludzi. Na obserwujących w mediach społecznościowych czekać będą również tematyczne konkursy z nagrodami i dawka świątecznych inspiracji. Szczegóły są dostępne na profilach social media sieci Kaufland (Facebook, Instagram, TikTok).
Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland, a reżyserem międzynarodowego wideo jest Thomas Garber.