Rozpoczął się proces relokacji salonu Giacomo Conti w galerii handlowej we Włocławku zlokalizowanej przy ul. Kilińskiego 3. Nowy lokal umiejscowiony będzie na parterze, a jego powierzchnia wzrośnie do 107,52 m kw. Prace dobiegną końca w ostatnim tygodnia listopada. Nowa, dogodniejsza lokalizacja pozwoli marce na zaprezentowanie większej ilości swojego męskiego asortymentu spod znaku smart casualu i mody formalnej.
Relokacja salonu mody męskiej Giacomo Conti we włocławskiej galerii, to jedynie część większego spektrum działań, mających na celu optymalizację sieci sprzedażowej marki. –
Po ostatnich trzech latach intensywnego rozwoju, doszliśmy do momentu, gdy dalekowzrocznym stało się przyjęcie drugiego po ekspansji priorytetu – mówi w rozmowie z naszą redakcją, Magdalena Nowaczyk, specjalista ds. marketingu i PR Giacomo Conti. –
By w pełni wykorzystać potencjał rosnącej popularności marki, potrzebujemy większych lokali, mogących pomieścić bogatszy asortyment. W galeriach handlowych, w których pojawią się ku temu dogodne warunki, zamierzamy relokować nasze salony.
-
Drugą część rekomercjalizacji stanowić będzie zamknięcie punktów o niewystarczająco satysfakcjonujących wynikach i znalezienie w ich miejsce lepszych lokalizacji. Cały proces przebiegnie w sposób wyważony, tak by nie tworzyć niedogodności dla Klientów marki Giacomo Conti.
Obecnie pod szyldem Giacomo Conti funkcjonuje 45 salonów mody męskiej położonych w dużych i średnich miastach na terenie całej Polski. Ponad 80% z nich umiejscowionych jest w centrach handlowych. Na przestrzeni najbliższych miesięcy Giacomo Conti pojawi się m.in. w centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Brzeskiej 27 w Białej Podlaskiej, Factory Ursus w Warszawie czy w powstającej przy ul. Jana Pawła II nr 51 galerii w Jeleniej Górze.
Tagi: