Właśnie ujrzało światło dziennie najnowsze, 80. wydanie magazynu B2B Galerie Handlowe. Na łamach najnowszego numeru mamy przyjemność rozmawiać z Anną Dafna, CFO oraz Deputy CEO, Atrium Poland Real Estate Management; Iwoną Konarską, Product Manager, Pilkington IGP Sp. z o.o., a także Michałem Górskim, CEO Schwitzke Górski
Centra handlowe stają się trzecim miejscem, po domu i pracy, w którym konsumenci spędzają czas wolny. Ich potrzeby różnią się jednak w zależności od lokalizacji, dlatego Anna Dafna, CFO oraz Deputy CEO, Atrium Poland Real Estate Management każdy obiekt traktuje indywidualnie, dostrzegając ich potencjał i możliwe kierunki rozwoju.
Technologia idzie do przodu i coraz lepsze rodzaje szkła powodują, że dziś jest to materiał znacznie bardziej uniwersalny niż jeszcze kilka lat temu. O wykorzystaniu szkła - gdzie markę Pilkington ogranicza właściwie tylko wyobraźnia projektanta i wielkość dostępnych maszyn do produkcji szyb - rozmawiamy z Iwoną Konarską, Product Manager, Pilkington IGP Sp. z o.o.
Wyznaje zasadę, że design zmienia świat na lepszy. Dlatego zawsze stara się projektować takie rozwiązania, które pozytywnie wpływają na całokształt działalności Klienta w długiej perspektywie. Swoje propozycje opiera o Customer Experience 2.0. Żyjemy dziś bowiem w trybie permanentnej zmiany, obecnie najbardziej dynamicznej na przestrzeni ostatnich 30 lat. O roli, którą jest interpretacja, zrozumienie trendów i rekomendowanie działań w odpowiedzi na nie rozmawiamy z Michałem Górskim, CEO Schwitzke Górski.
Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Najczęściej krytykowane są nasze poglądy. Niemal połowa badanych sama też wyrażała negatywne opinie w Internecie. Granica między krytyką a hejtem nie zawsze jest wyraźna. Częściej dostrzegamy hejt u innych, rzadziej u siebie. Zdecydowana większość respondentów uważa, że hejt to poważny problem społeczny i należy z nim walczyć, jednak nie za cenę wolności słowa – wynika z badania Uniwersytety SWPS oraz ARC Rynek i Opinia.
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe przygotowuje obszerną fotorelację o funkcjonowaniu i aktywnościach centrów handlowych w nadchodzącym okresie świątecznym wraz z podsumowaniem ich kluczowych działań na przestrzeni mijającego roku 2019. W artykule obecne będą m.in. ATRIUM Plejada, CH Europa Centralna, KLIF Warszawa, Magnolia Park, Plac Unii City Shopping, Centrum Handlowe Supersam. Zapraszamy do współpracy!