Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma dysponująca portfelem 34 obiektów handlowych, zlokalizowanych w czterech krajach dołącza do projektu SMM 2020 jako Partner Strategiczny wydania.
Na dzień 30 czerwca 2018 w portfolio Grupy znajdują się 34 centra i nieruchomości handlowe o wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 900 000 mkw. W pierwszym półroczu 2018 Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 94,3 mln euro, natomiast rok 2017 roku zakończyła z wynikiem 198,7 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.
Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych, o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej na dzień 30 czerwca 2018 roku 535,300 mkw. Na koniec pierwszego półrocza 2018 roku Atrium w Polsce uzyskało przychód z najmu brutto w wysokości 49,6 mln euro. W sierpniu Atrium ogłosiło, że chce nabyć Wars Sawa Junior, centrum handlowe znajdujace się w samym sercu Warszawy, w najbardziej atrakcyjnym obszarze handlowym za kwotę 301,5 mln euro. Przejęcie Wars, Sawa, Junior jest uzależnione od uzyskania odpowiednich zgód i planowane jest na czwarty kwartał tego roku.