Trwają przygotowania do zmiany systemu kasowego w sklepach Intermarché i Bricomarché, zarządzanych przez Grupę Muszkieterów. Nowe rozwiązanie umożliwi lepsze identyfikowanie indywidualnych potrzeb konsumentów w ramach tzw. karty klienta. Program pilotażowy systemu rozpocznie się w połowie bieżącego roku, a wprowadzenie oprogramowania we wszystkich supermarketach planowane jest do końca 2022 roku.
Jeszcze lepsza identyfikacja potrzeb klientów możliwa będzie dzięki powiązaniu paragonów z danymi osobowymi, co ułatwi rozpoznanie indywidualnych preferencji i powtarzalnych zachowań zakupowych. Dodatkowo nowy system pozwoli na wdrożenie kas samoobsługowych i mobilnych, usługi scan&go oraz innych ułatwień dla klientów w sklepach obu sieci. Na jego bazie stworzona zostanie także nowa wersja elastycznego programu lojalnościowego Intermarché.
– Kontynuujemy wieloletnie inwestycje w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które umożliwiają nam intensywny rozwój w obszarze analityki i budowania lojalności. Możemy czerpać zarówno z doświadczenia naszej Grupy z innych rynków, jak również obserwacji działań konkurentów, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaprojektować jeszcze lepsze rozwiązania. Wymiana systemu kasowego we wszystkich sklepach sieci Intermarché i Bricomarché to kolejny, starannie zaplanowany i ważny krok na ścieżce naszego długofalowego rozwoju
– mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Ponadto Grupa Muszkieterów przeprowadziła już wymianę serwerów i stacji roboczych w placówkach swoich sieci. Inwestycja o wartości 15,4 mln złotych ma na celu poprawę wydajności sklepowych systemów informatycznych oraz zwiększenie poziomu bezpieczeństwa.