W ostatnich dniach „drużynę Teletorium” wzmocnił Grzegorz Łomacz – siatkarz, rozgrywający Reprezentacji Polski i Mistrza Kraju - Skry Bełchatów. 9 lipca w siedzibie firmy we Wrocławiu Grzegorz Łomacz i Wiceprezes Zarządu Teletorium Marek Kaczmarek podpisali umowę o współpracy. Siatkarska gwiazda zostanie twarzą kampanii reklamowej, która w najbliższym czasie zagości w punktach sprzedaży w galeriach handlowych w całej Polsce.
Wybór ambasadora marki nie jest przypadkowy - mecze piłki siatkowej są wspaniałymi widowiskami dla całych rodzin, a to do rodzin właśnie skierowana będzie kampania Teletorium. Wśród elementów „lifestylowych”, na których opiera się bogata oferta firmy, bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie. Produkty z kategorii takich jak biznes, social media, fashion, automoto, hobby i sport umożliwiają udane zakupy klientom w każdym wieku i o każdym profilu zainteresowań.
Podczas współpracy Grzegorz Łomacz weźmie udział w licznych akcjach promocyjnych i edukacyjnych, podczas których zachęcać będzie do zakupów w sklepach sieci Teletorium. Rozgrywający Reprezentacji Polski nie ukrywał fascynacji innowacjami wprowadzanymi w ostatnich miesiącach przez lidera w branży GSM – Wirtualnym Sprzedawcą, Fashion Pointami czy „najmłodszym dzieckiem” Teletorium – pierwszym w Polsce „stacjonarnym sklepem internetowym” z akcesoriami GSM. W uroczystym otwarciu tego ostatniego w Centrum Handlowym Magnolia Park już w sierpniu siatkarz osobiście weźmie udział.
Siatkarz, jak sam przyznaje, od wielu lat jest stałym klientem Teletorium:
- Teletorium kojarzyłem do tej pory z dobrej jakości, dostępnymi od ręki podczas większych zakupów gadżetami do mojego telefonu i szybkim serwisem. Nie wiedziałem, że w tej branży można mieć jeszcze tyle ciekawych, nowatorskich pomysłów
– powiedział Łomacz po rozmowie z zespołem.