25 kwietnia H&M uruchomił sklep internetowy w Meksyku. Z tej okazji przygotowano lokalną kampanię z czterema meksykańskimi talentami: Danna Paola (aktorka i piosenkarka), Mario Bautista (piosenkarz), Paulina Goto (aktorka i piosenkarka) i Jose Pablo Minor (aktor). Kampania pokazuje różne charakterystyczne obszary Mexico City, które również odzwierciedlają osobowość każdej z zaangażowanych gwiazd.
Sklep online w Meksyku oferuje szeroką gamę kolekcji z ekskluzywnymi artykułami „tylko online” dostępnymi przez cały rok. Asortyment produktów obejmuje kolekcje damskie, męskie, młodzieżowe, dziecięce, plus size, odzież ciążową oraz pełną kolekcję bielizny, a także akcesoriów i produktów H&M Home. Zastosowana technologia obejmuje m.in. skanowanie i wyszukiwanie produktów, dzięki której można zeskanować kod kreskowy na metce cenowej produktu w sklepie stacjonarnym i znaleźć wszystkie rozmiary i kolory dostępne online
Jesteśmy niezwykle podekscytowani naszym kolejnym krokiem w zakresie obsługi meksykańskich klientów, zapewniając im dostęp do naszych kolekcji przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Nasza platforma internetowa zapewnia wyjątkowe doświadczenie, które będzie uzupełnieniem naszych fizycznych sklepów
- mówi John Lackner, kierownik w Meksyku.