Marka Homla, oferująca asortyment odzwierciedlający zachodnie trendy wyposażenia wnętrz, które cechują się zarówno nowoczesnym stylem, jak i uniwersalnym wzornictwem, zdobyła Złote Godło 2019 – najwyższe odznaczenie renomowanego konkursu Laur Konsumenta w kategorii „Sklepy z wyposażeniem do domu”. Już wkrótce najnowsze godło pojawi się na opakowaniach produktów marki.
Zaufanie Klientów do marki to najwyższe wyróżnienie, jakie może otrzymać firma i jej produkty. W tegorocznej edycji Lauru Konsumenta Homla została uznana przez klientów za najlepszą markę. Homla otrzymała największą liczbę głosów w kategorii sklepy z wyposażeniem do domu. Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, w którym wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. O zdobyciu nagrody decyduje liczba głosów oddanych w sondażach telefonicznych i internetowych. To właśnie klienci wybrali zwycięzców i przyznali im złoty, srebrny lub brązowy Laur Konsumenta.
Złoty Laur Konsumenta 2019 odzwierciedla najwyższy poziom zadowolenia klientów, dlatego też jest jedną z najważniejszych nagród, jakie marka Homla dotychczas otrzymała. Najwyższe podium dla Homla w kategorii „sklepy z wyposażeniem domu” oznacza, że z roku na rok marka jest coraz bardziej popularna wśród polskich konsumentów, a oferta produktowa jest dopasowana zgodnie z ich aktualnymi potrzebami. Już wkrótce na produktach marki Homla, a także w szeroko pojętej komunikacji pojawi się logotyp: Laur Konsumenta, który zdecydowanie ułatwi im podejmowanie decyzji zakupowych.
Nagroda Laur Konsumenta przyznawana jest corocznie w aż 13 kategoriach i odzwierciedla tendencje rynkowe w danej kategorii. Odpowiada także na ważne pytanie, a mianowicie, które produkty i usługi w swojej kategorii są najpopularniejsze. Organizatorem konkursu "Laur Klienta" jest firma Kowalski Pro-Media, wydawca magazynu "Rzecz o Biznesie" (dodatek do Rzeczpospolitej).