Idee, którymi warto się dzielić – agencja Q&A Communications dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2019

2019-01-07 | 09:00

Tworzenie idei, którymi warto się dzielić to zadanie, które każdego dnia stawia sobie agencja Q&A Communications. Obszary, w których Q&A Communications kieruje się tą strategią to: digital, Social Media, reklama, eventy oraz Public Relations. Niemal 20-letnie doświadczenie firmy oraz jej PR-owe korzenie stanowią dziś o jej rynkowej przewadze.

Ze wsparcia Q&A Communications korzystają kluczowe galerie handlowe w Polsce. Budując swój sukces, czerpią one ze znajomości obecnych trendów i szerokiej perspektywy agencji, opartej na współpracy z wiodącymi markami z różnych branż: retail, motoryzacyjnej, energetycznej czy FMCG.

Agencja Q&A Communications tworzy zintegrowane kampanie z zakresu reklamy i PR-u dla najważniejszych galerii handlowych w Polsce, jest autorem eventów i działań PR-owych wchodzących w zakres stałej obsługi klientów oraz uczestniczy w akcjach pro-sprzedażowych, przynoszących galeriom największe wzrosty. W tworzeniu kampanii wizerunkowych, zespół stawia na główne wartości firmy: współpracę, współodpowiedzialność i kreatywność.

- Najbardziej cenimy projekty długofalowe, w trakcie których możemy weryfikować efekty współpracy i stawiać nowe cele. Zespół Q&A Communications specjalizuje się w przygotowywaniu kreatywnych kampanii komunikacyjnych, opartych o znajomość trendów branżowych oraz insighty konsumenckie, a także znajomość lokalnych realiów. Posiadamy wieloletnie relacje z mediami działającymi w różnych branżach oraz doświadczenie w zapobieganiu i wczesnym reagowaniu na sytuacje kryzysowe. Oferujemy usługi z zakresu doradztwa strategicznego i prowadzimy warsztaty strategiczne wierząc, że dzięki dobrze opracowanej strategii komunikacji firmy, jesteśmy w stanie zbudować spójny, kreatywny wizerunek marki

– mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządu Q&A Communications.

Istotnym wyróżnikiem agencji Q&A Communications jest umiejętność przyjmowania szerokiej perspektywy, wykraczającej poza obsługę klientów z jednej branży. Agencja obsługuje liderów branży motoryzacyjnej (SKODA), energetycznej (EDP Renewables), retail (Komputronik, Żabka Polska), AGD (Amica). W zakresie działań reklamowych, od 8 lat Q&A Communications zdobywa doświadczenie obsługując markę SUBWAY na terenie Europy Środkowowschodniej i w Polsce. Obecnie agencja tworzy kampanie dla Galerii Malta w Poznaniu i Galerii SFERA w Bielsko-Białej.

- Zaimponowało nam wnikliwe podejście agencji Q&A Communications do zadania przetargowego na obsługę reklamową i komunikację PR dla Galerii Sfera. Naszą uwagę zwróciła szczegółowa analiza sytuacji i potrzeb lokalnego rynku powiązana z aktualnymi trendami przedstawionymi w zaproponowanych działaniach

– mówi Joanna Bierówka, Junior Marketing Manager Galerii SFERA.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.

Edycja 7 (2018) w liczbach:

  • 1000 najważniejszych odbiorców sektora RETAIL (lista imienna)
  • 370 komentarzy eksperckich centrów i sieci handlowych oraz ekspertów od komunikacji B2C
  • 280 stron wydania katalogowego
  • 80 ekspertów od zarządzania, marketingu
  • 35 wybranych akcji marketingowych w centrach i sieciach handlowych
  • 1 Marketing Manager Roku
  • 1 wydanie w roku (marzec)

Więcej o Shopping Mall Marketing


Czytaj online minioną edycję (280 stron)


Skontaktuj się z nami, zapytaj o udział w edycji 2019

 

Tagi: SMM2019 Przemysław Wojak Q&A Communications
Oceń artykuł:

Źródło: Q&A Communications

Idee, którymi warto się dzielić – agencja Q&A Communications dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.