Tworzenie idei, którymi warto się dzielić to zadanie, które każdego dnia stawia sobie agencja Q&A Communications. Obszary, w których Q&A Communications kieruje się tą strategią to: digital, Social Media, reklama, eventy oraz Public Relations. Niemal 20-letnie doświadczenie firmy oraz jej PR-owe korzenie stanowią dziś o jej rynkowej przewadze.
Ze wsparcia Q&A Communications korzystają kluczowe galerie handlowe w Polsce. Budując swój sukces, czerpią one ze znajomości obecnych trendów i szerokiej perspektywy agencji, opartej na współpracy z wiodącymi markami z różnych branż: retail, motoryzacyjnej, energetycznej czy FMCG.
Agencja Q&A Communications tworzy zintegrowane kampanie z zakresu reklamy i PR-u dla najważniejszych galerii handlowych w Polsce, jest autorem eventów i działań PR-owych wchodzących w zakres stałej obsługi klientów oraz uczestniczy w akcjach pro-sprzedażowych, przynoszących galeriom największe wzrosty. W tworzeniu kampanii wizerunkowych, zespół stawia na główne wartości firmy: współpracę, współodpowiedzialność i kreatywność.
- Najbardziej cenimy projekty długofalowe, w trakcie których możemy weryfikować efekty współpracy i stawiać nowe cele. Zespół Q&A Communications specjalizuje się w przygotowywaniu kreatywnych kampanii komunikacyjnych, opartych o znajomość trendów branżowych oraz insighty konsumenckie, a także znajomość lokalnych realiów. Posiadamy wieloletnie relacje z mediami działającymi w różnych branżach oraz doświadczenie w zapobieganiu i wczesnym reagowaniu na sytuacje kryzysowe. Oferujemy usługi z zakresu doradztwa strategicznego i prowadzimy warsztaty strategiczne wierząc, że dzięki dobrze opracowanej strategii komunikacji firmy, jesteśmy w stanie zbudować spójny, kreatywny wizerunek marki
– mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządu Q&A Communications.
Istotnym wyróżnikiem agencji Q&A Communications jest umiejętność przyjmowania szerokiej perspektywy, wykraczającej poza obsługę klientów z jednej branży. Agencja obsługuje liderów branży motoryzacyjnej (SKODA), energetycznej (EDP Renewables), retail (Komputronik, Żabka Polska), AGD (Amica). W zakresie działań reklamowych, od 8 lat Q&A Communications zdobywa doświadczenie obsługując markę SUBWAY na terenie Europy Środkowowschodniej i w Polsce. Obecnie agencja tworzy kampanie dla Galerii Malta w Poznaniu i Galerii SFERA w Bielsko-Białej.
- Zaimponowało nam wnikliwe podejście agencji Q&A Communications do zadania przetargowego na obsługę reklamową i komunikację PR dla Galerii Sfera. Naszą uwagę zwróciła szczegółowa analiza sytuacji i potrzeb lokalnego rynku powiązana z aktualnymi trendami przedstawionymi w zaproponowanych działaniach
– mówi Joanna Bierówka, Junior Marketing Manager Galerii SFERA.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: