Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino S.A., zastępując Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.
Jako szef działu marketingu Igor Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.
Multikino to marka, która w swoim DNA od początku miała oferowanie rozrywki na najwyższym światowym poziomie, a w swojej strategii stawiała i stawia na ciągły rozwój oparty na wiedzy i 20 latach doświadczenia na polskim rynku. Obecne tempo zmian niesie za sobą konieczność modyfikacji komunikacji naszej marki z jej obecnymi i przyszłymi odbiorcami. A Igor posiada kluczowe kompetencje w tym zakresie oraz doskonałą znajomość rynku kinowego
– mówi Mariusz Spisz.
Igor Przespolewski w obszarze marketingu działa już 9 lat. Z Multikinem związany jest od 2013 roku. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. W 2018 roku został wyróżniony honorowym „złotym biletem” – nagrodą Stowarzyszenia Kina Polskie za wybitne zasługi w rozpowszechnianiu filmów w Polsce. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupa Novartis. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Objęcie sterów w dziale marketingu Multikina to dla mnie wielki zaszczyt i wyróżnienie. Przed nami wiele ciekawych wyzwań. Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej Multikina i dalszy rozwój najsilniejszej marki kinowej w Polsce. Wierzę, że wraz z zespołem uda nam się tego dokonać. Multikino to świetna marka, know-how, innowacyjne kinowej projekty, a przede wszystkim pasja i miłość do kina
– wyjaśnia nowy szef marketingu.