IKEA odpowiada na potrzeby klientów. W Warszawie otwiera się pierwszy Punkt Planowania IKEA

2022-06-20 | 09:00

IKEA w Warszawie testuje nowe rozwiązanie - Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus, w którym klienci będą mogli skorzystać z usługi projektowania kuchni czy szafy. Rozwiązanie to jest odpowiedzią na prężnie rozwijający się sektor deweloperski, w szczególności mieszkań. IKEA jako dobry sąsiad chce spełniać marzenia Polek i Polaków o pięknych mieszkaniach, dlatego postanowiła wypróbować nowe możliwości dotarcia do klienta. Pierwszą taką współpracę IKEA nawiązała z Deweloperem Dantex. Obok biura sprzedaży firmy Dantex w Ursusie, zlokalizowała swój pierwszy testowy punkt planowania.

Teraz swoje marzenia, by lepiej żyć na co dzień, można będzie zrealizować w Punkcie Planowania IKEA Warszawa Ursus, czyli nowym miejscu świadczenia usług i doradztwa w kwestii wyposażenia wnętrz. IKEA rozumie, że zaprojektowanie kuchni lub szafy nie zawsze jest łatwe. Konsultanci zaplanują rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Jednym z nich są meble modułowe IKEA, takie jak METOD i PAX, które dają wiele możliwości kombinacji i zestawień. Konsultanci Punktu Planowania IKEA pomogą w ich wyborze, doradzą, co najlepiej sprawdzi się w danej przestrzeni oraz podzielą się swoją wiedzą.

Konsultacje projektów w tym punkcie będą dostępne dla każdego klienta, który zapisze się na wizytę poprzez stronę IKEA.pl  Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus w dogodnym dla siebie terminie.

Nasi doświadczeni konsultanci udzielą wsparcia w zaplanowaniu skrojonej na miarę potrzeb spersonalizowanej garderoby czy funkcjonalnego systemu przechowywania. Stworzą projekt kuchni, którego funkcjonalność, styl oraz bardziej zrównoważone rozwiązania sprawią, że stanie się ona centrum każdego spotkania!

Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus otwiera się 20.06.2022 r. przy Biurze Sprzedaży Mieszkań Dantex obok galerii handlowej Factory Warszawa Ursus. Będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00 - 20:00.

Rynek handlu detalicznego zmienia się bardzo szybko. W tym wymagającym środowisku IKEA chce dzielić się wiedzą na temat tego, jak żyją ludzie i inspirować ich do podnoszenia jakości życia w domu za pomocą produktów oraz rozwiązań wyposażenia wnętrz. Biorąc pod uwagę ich oczekiwania, marka stale dąży do tego, żeby wszystkie nowe formaty oraz miejsca spotkań były jak najbliżej klientów i odpowiadały na ich potrzeby. Stale więc testuje nowe formy kontaktu i inwestuje w rozwój kanałów cyfrowych, rozwijając swoje podejście do sprzedaży omnikanałowej.

Z ostatniego Raportu IKEA Życie w domu 2021 dowiadujemy się, że urządzenie domu i to jak go postrzegamy, ma wpływ na dobre samopoczucie, relacje z najbliższymi oraz równowagę w codziennym życiu. Szczególnie w ostatnim czasie – podczas pandemii, kiedy życie w domu stało się bardziej intensywne, ludzie zaczęli być bardziej świadomi tego, w jaki sposób korzystają z dostępnej im przestrzeni. Świadomiej podchodzą także do kwestii relaksu oraz aktywności. Czynności, które oceniamy jako najważniejsze dla utrzymania równowagi psychicznej w domu to: sen (61%), czas spędzany z partnerem/partnerką (36%), a także jedzenie (31%) i gotowanie (27%).

W Punkcie Planowania IKEA Warszawa Ursus można skonsultować swoją nową kuchnię, szafę czy garderobę wspólnie z konsultantem lub omówić projekt opracowany już wcześniej samodzielnie za pomocą programów do planowania IKEA dostępnych online. Podczas godzinnego spotkania konsultant sprawdzi przygotowaną przez nas koncepcję, dopracuje szczegóły i odpowie na wszystkie pytania.

Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus to przestrzeń 15 m2 zaprojektowana przez IKEA w taki sposób, by wygodnie oraz z zachowaniem wszelkich środków ostrożności przeprowadzić rozmowę z klientem. Usługa jest kompleksowa, ponieważ pomoc dotyczy także potrzebnych dodatkowych usług, w tym zamówienia transportu do domu lub najbliższego punktu odbioru w danej lokalizacji. Po wygenerowaniu zamówienia płatność odbywa się za pośrednictwem linka, który wysyłany jest na urządzenie klienta lub poprzez Centrum Wsparcia Klienta Domolinią na komputer lub smartfon.

Tagi: IKEA
Oceń artykuł:

Źródło: IKEA

IKEA odpowiada na potrzeby klientów. W Warszawie otwiera się pierwszy Punkt Planowania IKEA

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.