Bogata oferta sprzętu sportowego pod jednym dachem, możliwość swobodnego testowania produktów, pasjonaci którzy pomogą w wyborze odpowiedniej odzieży czy akcesoriów, szeroki zakres usług, nowe technologie, innowacyjny system zakupowy, strefy treningowe oraz pełna oferta produktów na małej przestrzeni – to wszystko i jeszcze więcej w nowym koncepcie sieci sklepów Decathlon.
Nowy sklep – zupełnie inny koncept
Nowy sklep Decathlon będzie się znajdował na terenie centrum handlowego przy ul. Przyczółkowej 219/221/223 w Wilanowie. Lokalizacja nie jest przypadkowa. Decathlon zdecydował się na sklep w samym sercu Wilanowa, aby dotrzeć jeszcze bliżej lokalnej społeczności. Powierzchnia marketu jest znacznie mniejsza niż zwykle i wynosi 600 mkw., czyli około 30% powierzchni dotychczas otwartych placówek Decathlon. Jest to element składający się na zupełnie nowy koncept, w którym na półkach będzie można znaleźć jedynie wyselekcjonowane produkty. Nie jest to jednak jednoznaczne z ograniczeniem oferty – produkty, które są niedostępne stacjonarnie, będzie można zamówić poprzez specjalnie Kioski znajdujące się w kilku punktach w sklepie, a ich dostawa do domu będzie dostępna jeszcze tego samego dnia.
Na klientów będzie czekać moc sportowych wrażeń dzięki innowacyjnym strefom testowym i treningowym, nowoczesnym technologiom ułatwiającym zakupy oraz sprzedawcom - pasjonatom sportu, którzy będą nie tylko doradzać w zakupach, ale również staną się partnerami w treningach. Nowy koncept sklepu umożliwia postawienie jeszcze większego akcentu na wytwarzanie bliskich relacji między pasjonatami różnych dyscyplin sportowych. Jako zupełnie nowy projekt zostanie on pionierem tego typu nowoczesnych rozwiązań, które z czasem zostaną wprowadzone w pozostałych sklepach Decathlon.
Dynamiczny rozwój
Pierwszy sklep firmy Decathlon, międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego, powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie miało miejsce w 2001 r. na warszawskim Targówku, a obecnie w naszym kraju istnieje już ponad 50 sklepów Decathlon, zatrudniających ok. 3500 osób.
„Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu”
Misją sieci Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie ludzi czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu.
By odpowiadać na potrzeby miłośników sportu, Decathlon oferuje w swoich sklepach głównie własne produkty, które są rozwijane przez ekspertów-pasjonatów dla każdego sportu pod inną tzw. Marką-Pasją (m.in. Artengo, Domyos, Fouganza, Kalenji, Nabaiji, Quechua, Tribord, Wed’ze). Dzięki kontroli nad całym procesem od projektu, przez produkcję i logistykę możemy oferować polskim sportowcom produkty najwyższej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami, a przy tym w przystępnych cenach. To właśnie gwarancja zawsze najniższej możliwej ceny w połączeniu z olbrzymim wyborem pod jednym dachem sprawia, że dzięki sieci Decathlon, z roku na rok sport jest dostępny dla coraz większej liczby naszych rodaków
- mówi Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu Decathlon Polska
Tym, co szczególnie wyróżnia sklepy Decathlon, jest możliwość testowania produktów na miejscu, dzięki czemu każda wizyta w sklepie przeradza się we wspaniałą sportową przygodę dla całej rodziny. Dorośli i mali klienci mogą swobodnie jeździć na hulajnogach, rowerach, grać w ping-ponga, ćwiczyć na orbitreku czy próbować swoich sił w golfie. Decathlon zapewnia też często możliwość korzystania z bezpłatnych boisk do różnych dyscyplin sportowych, a pracownicy, których łączy sportowa pasja, chętnie służą pomocą w wyjaśnianiu kwestii technicznych. Warto też podkreślić, że każdy sklep Decathlon jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Szeroka gama usług
Aby stworzyć klientom optymalne warunki do dokonywania sportowych zakupów, Decathlon zapewnia również bogaty zakres usług. Na terenie sklepów można skorzystać z serwisu rowerowego czy narciarskiego, a także stworzyć personalizowany produkt z termonadrukiem. Ponadto wyjątkowym udogodnieniem jest możliwość zamówienia każdego produktu znajdującego się w ofercie Decathlon, a niedostępnego w sklepie stacjonarnym, a także punkty Click and Collect, w których szybko i wygodnie zamawia się i odbiera zakupy. Dodatkowo Decathlon oferuje sprzedaż na raty, kartę stałego klienta i karty podarunkowe, które ze względu na szeroką ofertę sklepu są wspaniałym pomysłem na prezent dla każdego.