Każda marka ma swoją historię, wyjątkowe DNA, które opisuje jej charakter. ITBC Communication od 1999 roku pomaga swoim klientom w realizacji ich indywidualnych strategii komunikacyjnych. Firma zagości na łamach kolejnej edycji projektu wydawniczego Shopping Mall Marketing 2019.
ITBC Communication jest specjalistą w zakresie:
ITBC tworzy zespół profesjonalnych konsultantów, oferujących pomoc w kształtowaniu wizerunku firmy i pozytywnych relacji z jej otoczeniem. Dzięki współpracy klienci zyskują dostęp do pełnego wachlarza usług z zakresu komunikacji marketingowej.
Model pracy ITBC Communication oparty jest na partnerskich relacjach z klientem. Potrzeby Klienta, jego potencjał i cele są starannie analizowane. Na tej podstawie opracowywana jest indywidualna i elastyczna strategia komunikacji.
ITBC Communication posiada dział dedykowany sektorowi real estate, który odpowiedzialny jest za realizację kampanii i działań komunikacyjnych dla firm z sektora nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych oraz retail. Unikalne kompetencje firmy w zakresie komunikacji marketingowej dla tej branży potwierdziło już grono zadowolonych klientów.
Eksperci firmy pragną dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez badania i publikacje dedykowane branży real estate oraz retail. Z myślą o firmach z tego sektora przygotowali poradnik „Komunikacja kryzysowa dla centrów handlowych”. Można pobrać go bezpłatnie ze strony:
https://www.itbcgroup.pl/e-book-komunikacja-kryzysowa-dla-centrum-handlowego/
Mocne strony firmy:
O projekcie wydawniczym:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: