Jak dbać o lojalność klientów? Galeria Katowicka ma na to sposób

2018-08-02 | 10:56

Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej rosną w siłę. W pierwszym półroczu 2018 roku w aplikacji zarejestrowano już blisko 42 tys. paragonów, a ich wartość zdecydowanie przekroczyła 8 mln zł. Systematycznie rośnie też liczba nowych użytkowników aplikacji. W tym momencie Navishopper pobrany został już 62 tys. razy. Do sukcesu programu lojalnościowego z pewnością przyczyniają się niecodzienne akcje i konkursy, jak ten, w którym na zwycięzców czekał luksusowy rejs po Adriatyku.

Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej kontynuują dynamiczny rozwój. W pierwszym półroczu 2018 roku aplikację Navishopper na urządzeniach mobilnych zainstalowano ponad 8 tys. razy. Na chwilę obecną darmowa aplikacja dostępna w Google Play lub AppStore pobrana została łącznie prawie 62 tys. razy. Użytkownicy doceniają funkcjonalność aplikacji, korzystając na co dzień z ofert i zniżek dostępnych na terenie centrum handlowego, a także z nawigacji ułatwiającej poruszanie się po obiekcie. Ponad 33 tys. osób to uczestnicy programu lojalnościowego. Galeria Katowicka w zamian za lojalność klientów od stycznia do lipca 2018 roku wydała ponad 4 600 nagród. Jest to pierwszy program lojalnościowy w Polsce, wdrożony w galerii handlowej z tak dużym sukcesem.

- Wysoki i zarazem stabilny przyrost nowych uczestników programu lojalnościowego zawdzięczamy dobrze skonstruowanym i regularnie wprowadzanym programom aktywizującym. Nasza ostatnia wyjątkowa akcja to uruchomienie konkursu, w którym do wygrania był tygodniowy rejs po Adriatyku ekskluzywnym katamaranem. Dzięki takim działaniom, pomimo wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedziele, wartość rejestrowanych paragonów utrzymała się na stałym poziomie - około 1,3 – 1,4 miliona złotych w skali miesiąca

– mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

W pierwszym półroczu 2018 roku średnia miesięczna liczba rejestrowanych paragonów w aplikacji Galerii Katowickiej wyniosła ok 7 tys., wartość zakupów „lojalnych” klientów to ponad 8 milionów złotych!

Lojalnościowy rejs po Adriatyku
W celu aktywizacji obecnych i pozyskania nowych członków programu lojalnościowego, Galeria Katowicka uruchomiła konkurs „Przeżycia życia: dołącz do załogi”. Warunkiem uczestnictwa w zabawie było zrobienie zakupów za minimum 50 zł w jednym ze sklepów, punktów usługowych lub gastronomicznych Galerii Katowickiej. Po zarejestrowaniu paragonu, uczestnicy mieli za zadanie zaproponować „przeżycie życia” do zrealizowania w następnej edycji konkursu wraz z kreatywnym hasłem promującym ich pomysł. Co dwa tygodnie, po zakończeniu kolejnych etapów konkursu, do załogi katamaranu Galerii Katowickiej dołączały dwie osoby. Z początkiem czerwca w tygodniowy rejs po Adriatyku luksusowym jachtem wybrało się 8 szczęśliwych klientów. Relację z każdego dnia wyprawy można było śledzić w kanałach społecznościowych Galerii Katowickiej.    

O aplikacji Navishopper
Aplikacja Navishopper to pierwsze tego typu rozwiązanie w Europie, łączy w sobie kilka funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami i konkursami dla stałych klientów, moduł kuponów cyfrowych z ofertami i zniżkami do zrealizowania na terenie centrum handlowego oraz precyzyjną osobistą nawigację w technologii beacon, ułatwiającą poruszanie się po czteropiętrowym obiekcie.

Tagi: Galeria Katowicka Joanna Bagińska Kampanie marketingowe Navishopper
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Katowicka

Jak dbać o lojalność klientów? Galeria Katowicka ma na to sposób

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.