Galeria Jurajska znalazła się finale prestiżowej nagrody ICSC Solal Marketing Awards, jaką co roku przyznaje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC). Centrum handlowe nominowano za wielkie otwarcie Bulwarów Jurajskich w 2018 r. To jedyny obiekt z Polski, który nominowany został w tym roku, w kategorii Grand Opening/Expansion/Reurbishment.
Galeria Jurajska ma szansę na najważniejsze międzynarodowe wyróżnienie w branży centrów handlowych! Obiekt właśnie został nominowany do prestiżowej nagrody ICSC Solal Marketing Awards, którą przyznaje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych, jedna z najstarszych na świecie organizacji zrzeszających przedstawicieli branży.
Centrum handlowe zostało finalistą w kategorii Grand Opening/Expansion/Reurbishment. Trafiło tam dzięki inwestycji w modernizację bulwarów Warty w Częstochowie i hucznemu otwarciu Bulwarów Jurajskich, czyli miejskiego ogrodu nad rzeką, jakie miało miejsce rok temu.
O nagrodę, Jurajska powalczy z trzema pozostałymi nominowanymi, wśród których znalazło się Centro Comercial Torrecardenas z Hiszpanii, MEGA Yekaterinburg w Rosji oraz Rodovre Centrum z Danii. Kategoria, do której trafiła galeria wyróżnia nie tylko najciekawsze europejskie inwestycje w centrach handlowych, ale także działania, które wokół nich się dzieją np. wydarzenia, kampanie czy wielkie otwarcia. W przypadku częstochowskiego obiektu było to otwarcie połączone z Dniem Dziecka w 2018 roku.
ICSC Solal Marketing Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia tylko najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nieraz przełomowe działania centrów handlowych. Dlatego cieszy nas, że w tym roku także Jurajska znalazła się w tym gronie. Tym bardziej, że już po raz drugi trafiamy do finału w tej kategorii. Dwa lata temu nominowani byliśmy za przebudowę strefy gastronomicznej
- mówi Violetta Dziubin- Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.
To pokazuje tylko jak bardzo jesteśmy dziś rozwojowym obiektem, który nie boi się realizacji odważnych projektów inwestycyjnych i marketingowych, tym samym tworząc na polskim rynku nową jakość. Korzystają na tym przede wszystkim nasi klienci, którzy mogą robić zakupy i spędzać czas wolny w nowoczesnym obiekcie, który dziś może mierzyć się z najlepszymi centrami w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Danii czy Francji. Nominacja to świetny prezent na nasze 10. urodziny, które obchodzimy w tym roku
- dodaje.
Nie jest to jednak jedyne wyróżnienie dla Jurajskiej za ten projekt. Kilka dni temu także Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła nominacje do PRCH Retail Awards. W tej nagrodzie galeria nominowana została w kategorii „Kampania Wizerunkowa”. Doceniono to, w jaki sposób centrum handlowe dzięki inwestycji w bulwary Warty umocniło swój image miejsca łączącego zakupy z rozrywką dla całej rodziny.
Przypomnijmy. Na przełomie maja i czerwca zeszłego roku Galeria Jurajska oddała do użytku mające aż 8,5 tys. m kw. zmodernizowane bulwary Warty - pierwszą tego typu inwestycję w mieście. Nad brzegiem rzeki, tuż przy centrum handlowym, powstał nowoczesny miejski ogród, który wypełniły ścieżki i ławki, a także długa aleja spacerowa, służąca też m.in. rolkarzom.
Oprócz tego powstały tutaj także dwa place zabaw dostosowane do różnego wieku dzieci, a także fontanna - tzw. mokry chodnik oraz sadzawka. Cały teren obsadzono zaś roślinnością, w tym roślinami przyjaznymi pszczołom. Ponadto bulwary połączono z dwoma zmodernizowanymi boiskami do siatkówki plażowej, które w Jurajskiej obecne są od lat, tworząc nowoczesną przestrzeń rekreacyjno-rozrywkową.
Z okazji otwarcia bulwarów, Jurajska urządziła huczną, 3- dniową fetę, połączoną z Dniem Dziecka. Wydarzenie wzorowane było na dawnych, miejskich festynach i wypełniało je ponad 30 retro atrakcji. Był to ukłon w kierunku historii miejsca. Zmodernizowane przez Jurajską bulwary były bowiem przez blisko 100 lat popularnym miejscem spotkań, plażowania i grillowania wśród częstochowian. Swoją inwestycją i wydarzeniem, centrum handlowe przywróciło mieszkańcom to miejsce.
Zależało nam na tym, aby stworzyć w Częstochowie miejsce wyjątkowe, które łączy ze sobą wypoczynek, aktywność, ale także zakupy. Sięgnęliśmy więc po unikalną w skali regionu inwestycję, której efektem jest przestrzeń, w której nasi klienci mogą spędzać wolny, relaksując się tutaj, opalając czy piknikując. Stworzyliśmy tym samym stałą atrakcję, która przyciąga praktycznie przez cały rok, ale także dołożyliśmy swoją cegiełkę w rozwój atrakcji w mieście
- mówi Dziubin-Łuszczyk.
Zwycięzców ICSC Solal Marketing Awards poznamy 25 września podczas gali w Londynie.