Blisko 7 milionów klientów i bardzo dobre otwarcie 2018 roku, rosnące obroty i prawie 100 proc. wynajętej powierzchni - to tylko niektóre z wyników, jakie zostaną już we wtorek zaprezentowane najemcom Galerii Jurajskiej podczas specjalnego corocznego spotkania dla partnerów biznesowych.
Galeria Jurajska spotka się ze swoimi blisko 200 najemcami. Wszystko po to, aby podsumować miniony rok i zapowiedzieć kolejne zmiany, jakie czekają to największe w Częstochowie centrum handlowe.
A jest co podsumowywać. Galeria Jurajska sukcesywnie zwiększa liczbę klientów. Tylko w 2017 roku odwiedziła ją rekordowa liczba blisko 7 milionów osób. Także pierwsze półrocze pokazuje, że w 2018 roku galeria idzie po kolejny rekord footfall. Na plus są także wciąż obroty galerii.
Bardzo dobre wyniki zachęcają najemców do inwestycji. Tylko wciągu ostatnich kilkudziesięciu miesięcy aż 21 z nich zdecydowało się na powiększenie swoich lokali i rozpoczęcie działalności na zdecydowanie większej powierzchni. Taką decyzje biznesową w ostatnich tygodniach podjęli m.in. Diverse, Ernest Rust, Tous, 4F czy Deichmann. Przybywa także nowych najemców m.in. restauracji (Mihiderka, Bon Apetito, Strefa Sushi), a także marek odzieżowych.
Zmienia się także sama galeria. W 2017 centrum handlowe roku zrealizowało aż 10 inwestycji. Także I połowa 2018 roku obfituje w kolejne. Na początku czerwca oddano do użytku mający 8,5 tys. m kw. miejski ogród łączący zakupy z wypoczynkiem, jaki powstał na bulwarach Warty. Na ukończeniu jest także modernizacja wejścia głównego.
- Galeria Jurajska się zmienia i to w wielu wymiarach. Z jednej strony wciąż zyskujemy nowych klientów, a obecni już są naszymi stałymi gośćmi. Z drugiej strony tenant-mix jest coraz ciekawszy, bezkonkurencyjny w tej części woj. śląskiego. Sama galeria stała się miejscem udanych zakupów, ale także miejscem spotkań dla częstochowian i przejezdnych, co jest zasługą m.in. ostatnich inwestycji i bardzo dobrej oferty
– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Ale do centrum handlowego przyciągnęło także kilkanaście akcji marketingowych, jakie zorganizowano w ciągu ostatniego roku.
– Klienci polubili nasze wydarzenia, wiedzą, że w Jurajskiej zawsze dzieje się coś ciekawego, wartego uwagi lub polecenia. W swoich działaniach mocno koncentrujemy się na rozrywce, nie zapominamy jednak o społecznym wymiarze naszych akcji, edukacji, zwłaszcza najmłodszych, a także o oryginalności. Uciekamy od schematów i powielania formatów
– mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.
O tym, jak działania centrum handlowego wpływają wyniki partnerów biznesowych będzie można przekonać się 19 czerwca podczas organizowanego w kinie Cinema City w Galerii Jurajskiej spotkania dla najemców. To rozpoczyna się o godz. 11.