Już 50 sklepów Netto otwartych w miejsce Tesco

2021-07-30 | 14:00

85 500 klientów obecnych na otwarciach sklepów, 23 nowe miasta, których mieszkańcy mogą odwiedzić sklepy w formacie Netto 3.0, 3000 produktów w stałej ofercie, w tym 1000 marek własnych, których produkty goszczą na półkach nowo otwartych sklepów i średnio 23 000 sztuk świeżych bułek wypiekanych codziennie w nowych sklepach – to tylko niektóre z liczb opisujących trwający od maja br. proces otwierania sklepów Netto w miejscu placówek Tesco przejętych przez Salling Group od Tesco Polska.

Od momentu wydania przez UOKiK w marcu tego roku zgody na przejęcie polskiej części Tesco przez Salling Group, duńska grupa kapitałowa prowadziła zaawansowane przygotowania do konwersji przejętych placówek na nowoczesne sklepy Netto 3.0. Charakterystyczny dla sklepów Netto format inspirowany jest stylem skandynawskim, którego głównymi cechami są m.in. funkcjonalność, minimalizm i nawiązanie do natury. Przejawia się on w szerokich alejkach, wyjątkowym oświetleniu czy drewnianych elementach wystroju, które zapewniają kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Od końca maja w wyniku konwersji co tydzień w czwartek otwieranych jest w Polsce sześć kolejnych placówek Netto. Proces ten ruszył 27 maja, kiedy to otwarto sześć sklepów, w tym znajdujący przy ul. Duńskiej w Szczecinie 400. sklep Netto w kraju. Z kolei w czwartek 29 lipca Netto otworzyło swoje sklepy w Inowrocławiu, Żarowie, Rybniku, Kamionkach, Tuszynie i Biskupcu, tym samym przekraczając łączną liczbę 50 sklepów otwartych w procesie konwersji. To kamień milowy na drodze do planowego otwarcia łącznie ponad 150 placówek Netto przed końcem 2021 roku.

Dotychczasowy przebieg procesu otwierania kolejnych sklepów oceniamy z wielką satysfakcją jako sukces. Należy podkreślić, że umożliwienie klientom terminowego zawitania do naszych sklepów w kolejnych miastach to wspólny sukces Netto i szeregu współpracowników, jako że transformacja każdego sklepu wymaga olbrzymich nakładów pracy, mobilizacji i zespołowego współdziałania. W konwersję zaangażowane jest wielu podwykonawców, w tym jak dotąd nie mniej niż 20 firm budowlanych, dzięki sprawności których w ciągu dwóch miesięcy powiększyliśmy powierzchnię handlową Netto aż o 44 600 m2. Zaangażowanie wszystkich uczestników procesu jest nieocenione. Wszystkim pracownikom, zarówno administracyjnym jak i operacyjnym, obsługującym sklepy Netto, należą się ogromne podziękowania

– mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny Netto. 

Każdą cotygodniową inaugurację Netto świętuje wspólnie ze swoimi klientami. Zarówno w dniu otwarcia jak i w ciągu kolejnych dni na klientów mogą liczyć na specjalne atrakcje oraz szczególne promocje, w ramach których ceny są niższe nawet o kilkadziesiąt procent.

Jedną z naszych przewag konkurencyjnych jest koncept Netto 3.0, który jest synonimem nowoczesnego dyskontu spożywczego, będącego blisko klienta, oferującego szeroki asortyment produktów w przystępnych cenach oraz atmosferę niedostępną w innych sklepach dyskontowych. Po przekroczeniu progu każdego sklepu Netto 3.0 od razu da się zauważyć, że oferuje on unikatowe doświadczenie zakupowe

– dodaje Kamiński.

Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. 

Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub do samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie – co tydzień klienci znajdą tu nowe inspiracje i promocje.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Tagi: Krzysztof Kamiński Netto Salling Group
Oceń artykuł:

Źródło: Netto

Już 50 sklepów Netto otwartych w miejsce Tesco

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.