JYSK i TEDi wchodzą pod wiatraki

2023-08-30 | 16:23

Do grona najemców Parku Handlowego „Pod Wiatrakami” koło Słupska dołączyła sieć JYSK, która zajmie 1250 mkw., oraz marka TEDi, która otworzyła sklep na powierzchni 850 mkw. Istniejący od 2011 roku obiekt znajduje się obecnie w fazie rekomercjalizacji, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby okolicznych mieszkańców i wpisać się w trendy kształtujące rynek handlowy w Polsce.

Zlokalizowany na obrzeżach Słupska Park Handlowy „Pod Wiatrakami” oferuje 18 000 mkw. powierzchni handlowej, na której działa między innymi Agata Meble, Premium Fitness & Gym i Abra Meble.

Park Handlowy „Pod Wiatrakami” na stałe wpisał się w ofertę handlową Słupska i sąsiadujących z nim miejscowości, a po 12 latach działania na lokalnym rynku naturalnym krokiem jest wzbogacenie portfolio najemców o kolejne znane i lubiane przez konsumentów marki. Dotyczy to zresztą nie tylko „Wiatraków”, ale i szeregu innych parków handlowych w Polsce. Ten format wchodzi obecnie w fazę dojrzałości, co powinno zmotywować inwestorów do ponownego przemyślenia oferty swoich obiektów tłumaczy Michał Masztakowski, Tenant Leasing Manager, Cushman & Wakefield.

Jednocześnie, jak pokazują dane, potencjał rozwoju parków handlowych w Polsce jest ciągle wysoki. Według Cushman & Wakefield, na koniec czerwca tego roku w budowie pozostawało 30 nowych tego typu obiektów.

Tylko w II kwartale w Polsce otworzyło się pięć parków handlowych – w Bytowie, Dzierżoniowie, Lublinie, Ostrzeszowie i Piotrkowie Trybunalskim. W tym czasie zakończono tez rozbudowę Aura Parku w Nakle nad Notecią oraz Nowych Bielaw w Toruniu. Fakt, że właściciele decydują się na zwiększenie powierzchni najmu takich obiektów najlepiej świadczy o atrakcyjności formatu. Pandemia pokazała bowiem, że parki handlowe mogą być atrakcyjne dla szerszej niż początkowo myślano grupy klientów dodaje Michał Masztakowski.

Ponadto, coraz wyższe koszty życia tymczasowo zmieniają strukturę wydatków konsumentów, którzy mniej pieniędzy przeznaczają na produkty i usługi spoza podstawowego koszyka zakupowego, np. wyjścia do restauracji czy podróże.

W okresie ograniczania wydatków następuje polaryzacja postaw zakupowych i wzrasta popularność marek oferujących artykuły dla mniej zamożnego klienta. To z kolei przekłada się na dalszy rozwój sieci tzw. value retailers, np. Action, Dealz, TEDi czy Pepco, które pozostają wiodącymi najemcami parków handlowych w Polsce – komentuje Michał Masztakowski.

Tagi: Cushman & Wakefield JYSK Polska TEDi Park Handlowy Pod Wiatrakami
Oceń artykuł:

Źródło: C&W

JYSK i TEDi wchodzą pod wiatraki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.