JYSK: Wzrost sprzedaży, nowe sklepy, rozwój kanału B2B

2019-11-25 | 09:45

Mijający rok finansowy 2018/2019 firma JYSK Polska zamyka z wieloma osiągnięciami - wzrost obrotu i dynamiczna rozbudowa sieci sprzedaży, nowe sklepy również w mniejszych miejscowościach. Firma wzmacnia kanał B2B i mocno stawia na wielokanałowość sprzedaży. Potwierdzeniem osiągniętych sukcesów są dane liczbowe - w porównaniu z 2017/2018 sprzedaż wzrosła o niemal 9% a zysk operacyjny wzrósł ponad 12%.

Rozwój sieci sprzedaży
W minionych 12 miesiącach (01.09.2018 – 31.08.2019) sieć JYSK Polska powiększyła się o 12 nowych placówek. Dziś na terenie całego kraju, funkcjonuje 231 sklepów JYSK w 174 miejscowościach. Co ważne, zakupy w sklepach JYSK można robić nie tylko w dużych miastach. Firma rozwija sieć sprzedaży również w mniejszych miejscowościach nawet do z 15 tys. mieszkańców. W planach jest dalszy rozwój i plany otwierania nawet kilkunastunowych sklepów rocznie.

– Dzięki systematycznemu otwieraniu nowych sklepów, możemy docierać z naszą ofertą do coraz szerszego grona klientów. Obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania skandynawskim designem. Upodobania polskich klientów zmieniają się, a wzory i kolory skandynawskie idealnie wpisują się w nowe, najbardziej popularne trendy. Klienci poszukują takich mebli i artykułów wyposażenia wnętrz – a w sklepach naszej sieci mają szeroki wybór, a w naszym sklepie internetowym wybór jest jeszcze większy. Wzrost obrotu przy rosnącej konkurencji jest bardzo satysfakcjonujący

– mówi Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.

Całkowita sprzedaż w JYSK Polska wliczając w to eksport wyniosła 2,955 mld PLN.

Wraz ze zmieniającymi się preferencjami klientów w życie weszła nowa strategia JYSK. Seamless and closer to the customer oznacza możliwość płynnego poruszania się klienta między dostępnymi w JYSK kanałami sprzedaży czyli sklepami stacjonarnymi, zakupami on-line, zakupami przez telefon, czy opcją click and collect. ¬- Nasze działania miały i w dalszym ciągu mają na celu zapewnienie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych niezależnie od miejsca i czasu, w których zdecydują się na zakupy w JYSK ¬– mówi Piotr Padalak. - Na każdym etapie „podróży” zakupowej staramy się zagwarantować wygodne, elastyczne, praktyczne, szybkie i dogodne rozwiązania. Przykładowo, wiosną 2019 r. wprowadziliśmy usługę darmowego transportu towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym do dowolnie wybranego sklepu stacjonarnego JYSK. Cały mijający rok był rokiem rekordowych inwestycji w działania promocyjne w Internecie oraz rekordowej dynamiki wzrostu kanału sprzedaży online. Zakupy internetowe rosną w tempie ok 30 % rocznie. Dlatego inwestycje w IT gwarantujące coraz lepszą obsługę stanowią znaczącą część budżetu.
 
B2B – JYSK dla Klientów Biznesowych
Zgodnie z globalną strategią firmy JYSK, rozwijamy dział B2B. Oferta sprzedaży B2B jest kierowana przez JYSK Polska do każdego Klienta Biznesowego, który potrzebuje większych ilości produktów – do hoteli, restauracji, gmin, uczelni, mieszkań na wynajem – od jednoosobowych działalności gospodarczych po organizacje publiczne czy spółki prawa handlowego. Pracujemy nad pełną digitalizacją i takim doborem oferty i usług, by w pełni spełniać oczekiwania również klientów biznesowych. Mocno stawiamy na wielokanałowość sprzedaży. Szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny, możliwość obsługi dostaw dużych ilości w krótkim czasie – to nasze główne obietnice dla klienta biznesowego – mówi Lucjan Sowa, szef działu B2B w JYSK Polska.

JYSK Polska zapowiada dalszy rozwój wielokanałowej sieci sprzedaży. W rozpoczynającym się nowym roku finansowym, firma obchodzić będzie 20. rocznicę obecności na polskim rynku. – Z tym szczególnym jubileuszem wiążemy wiele planów – mówi Piotr Padalak. - Z pewnością będzie to okazja do świętowania i podziękowania naszym klientom i pracownikom.

JYSK na świecie
W roku swoich 40 urodzin obroty JYSK na świecie wyniosły 3,794 mld. EURO, co oznacza 6 % wzrost, zysk operacyjny wyniósł 436 milionów EURO. W tym roku otwartych zostało kolejnych 175 sklepów JYSK na świecie. Ekspansja to wizja Larsa Larsena, założyciela JYSK, którego celem było otworzyć 5000 sklepów na świecie. Lars Larsen zmarł w sierpniu po ciężkiej i krótkiej chorobie. Jego obowiązki w rodzinnej firmie przejął syn Jacob Brunsborg, który zapowiedział kontynuację polityki ojca.

Tagi: JYSK Podsumowania i wyniki finansowe Piotr Padlak Jacob Brunsborg
Oceń artykuł:

Źródło: JYSK

JYSK: Wzrost sprzedaży, nowe sklepy, rozwój kanału B2B

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.