„Mamy ze sobą coś wspólnego” - to hasło pierwszej kampanii wizerunkowej realizowanej przez sieć klubów fitness CityFit. Spoty reklamowe można zobaczyć w wybranych kinach w całym kraju od 14 stycznia.
Kampania składa się z 2 spotów – 15-sekundowego teasera oraz 30-sekundowego filmu wizerunkowego.
Naszą nową kampanią chcemy pokazać, że CityFit jest klubem przyjaznym dla każdego. Niezależnie czym zajmujemy się na co dzień, w jakim jesteśmy wieku, jakie mamy cele treningowe. CityFit jest miejscem, które nas łączy
– mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.
W spotach obok profesjonalnych aktorów wystąpili pracownicy i współpracownicy CityFit.
To celowy zabieg. Film opowiada o nas i dlatego chcieliśmy, aby pojawili się w nim ludzie, którzy na co dzień tworzą markę CityFit
– dodaje Małgorzata Roszak-Sygocka.
Kampania emitowana jest w kinach sieci Multikino i Helios od 11 stycznia. Jej koncepcja przygotowana została przez dział marketingu CityFit. Realizację spotów powierzono agencji Human Ark.
Spoty:
15’ https://www.youtube.com/watch?v=2iUkvfbDvko
30’ https://www.youtube.com/watch?v=AkSAEF1FB6I