Kaufland kolejny raz wyróżniony w plebiscycie Friendly Workplace 2023

2023-03-21 | 09:00

Firma Kaufland została wyróżniona w prestiżowym konkursie Friendly Workplace 2023. To nagroda przeznaczona dla pracodawców, którzy wyznaczają standardy na rynku pracy i charakteryzują się nowoczesnym podejściem w kwestii polityki personalnej oraz rozwoju pracowników, a także szanują i w pełni wspierają model równowagi pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym.

Kaufland został doceniony przez organizatora – redakcję Marka Pracodawcy – za konsekwentną realizację licznych działań polegających na wychodzeniu naprzeciw wyzwaniom obecnych czasów i odpowiadaniu na potrzeby swoich pracowników.

- Cieszy nas, że Jury konkursu Friendly Workplace po raz kolejny doceniło nasze działania w obszarze polityki personalnej. Jako pracodawca stawiamy sobie za cel zapewnienie pracownikom stabilnego środowiska pracy, konkurencyjnych warunków, a także dbanie o stały rozwój personelu. Ta stabilność jest szczególnie ważna w obecnej sytuacji ekonomicznej, która w wielu rodzinach rodzi pytania o przyszłość. Mając na uwadze te czynniki, hasło tegorocznej, szóstej już edycji konkursu „People first” współgra z wartościami sieci Kaufland

– mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.

Kaufland szczególne wyróżnił się prowadzonymi działaniami na rzecz zdrowia i dobrostanu zatrudnionych. To m.in. programy badań profilaktycznych, pakiety odpornościowe, tematyczne konkursy oraz imprezy sportowe promujące ruch i aktywny styl życia czy dedykowane webinary edukacyjne. Kaufland zapewnia także zatrudnionym opiekę medyczną, której rozszerzony pakiet po dwóch latach pracy finansowany jest w całości przez pracodawcę.

Rozwój pracowników priorytetem

Kolejnym aspektem wyróżniającym Kaufland pośród pracodawców były działania wspierające rozwój kompetencji zawodowych oraz partnerskie relacje z pracownikami. W firmie stawia się na transparentność i kulturę feedbacku oraz inwestuje w szkolenia. Pracownicy Kaufland mogą liczyć na zniżki na studia w ramach współpracy sieci z Wyższą Szkołą Bankową oraz z SWPS, a także zniżki na kursy językowe. W przypadku wymogu znajomości języka obcego na danym stanowisku Kaufland pokrywa w całości koszty kursu. Nad należytą realizacją wszystkich postawionych celów w zakresie działań propracowniczych czuwają eksperci ds. relacji pracowniczych, którzy są niezależnym i kompetentnym partnerami służącymi radą i pomocą.

Nowoczesne technologie rekruterów

Na uznanie zasłużyły także inwestycje w nowe technologie komunikacji rekrutacyjnej. Chatbot Kala – wirtualny asystent sieci Kaufland, to odpowiedź na postępujący rozwój technologii i zmieniające się podejście Polaków do procesów rekrutacyjnych – według badań blisko 66% z nich nie miałoby nic przeciwko, gdyby przy ich rekrutacji do pracy wykorzystano sztuczną inteligencję . Podczas procesu rekrutacyjnego wirtualny asystent zadaje pytania ułatwiające wypełnienie zgłoszenia, a na koniec wyświetla zainteresowanemu pracą w sieci zebrane dane do akceptacji. Kala potrafi wypowiedzieć się na temat wielu zagadnień dotyczących przedsiębiorstwa m.in. historii sieci Kaufland, struktury firmy, liczby pracowników, oferowanych benefitów, praktyk studenckich czy zakresu obowiązków na danych stanowiskach. Wystarczy tylko zadać wirtualnemu doradcy odpowiednie pytanie. Chatbot został tak zaprogramowany, aby każdy mógł wyszukać informacje w przyjazny i intuicyjny sposób.

Kaufland liderem wśród pracodawców

Friendly Workplace to nie jedyna nagroda obszaru human resources, którą w tym roku zdobył Kaufland. Sieć po raz kolejny została uznana przez Top Employers Institute za najlepszego pracodawcę w Polsce i Europie. Kluczowymi aspektami, na które zwraca uwagę organizacja przyznająca certyfikat, są: strategia personalna, zarządzanie zasobami ludzkimi, a także wysoki standard praktyk HR. Kaufland Polska przeszedł rygorystyczną weryfikację i po raz siódmy z rzędu otrzymał tytuł najlepszego pracodawcy w Polsce i po raz piąty – tytuł najlepszego pracodawcy w Europie.

Tagi: Kaufland Małgorzata Ławnik Nagrody i wyróżnienia
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland kolejny raz wyróżniony w plebiscycie Friendly Workplace 2023

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.