Kaufland otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi, a marka własna sieci K-Takie it Veggie uzyskała złoty Laur Klienta 2021. Nagrody te świadczą nie tylko o uznaniu ekspertów, ale przede wszystkim konsumentów. Kaufland wierzym, że sukcesy zawdzięcza ciężkiej pracy oraz licznym działaniom na rzecz klientów, pracowników oraz środowiska.
W czasie pandemii w sklepach Kaufland pojawiły się stacje do dezynfekcji rąk oraz przegrody przy stanowiskach kasowych. Sieć dobrowolnie poddała się kontroli TÜV Rheinland, która potwierdziła, że Kaufland przestrzega najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa i higieny.
Kaufland dostosował się do nowych potrzeb konsumentów, które dotyczą cyfrowych kanałów sprzedaży. Sieć umożliwia zdalną rezerwację produktów za pośrednictwem usługi click & collect oraz zakupy z dostawą do domu we współpracy z Everli. Klienci sklepów Kaufland przy okazji zakupów mogą skorzystać także z usług DHL Parcel.
Kaufland walczy z problemem marnowania żywności i wspiera regionalnych dostawców. Angażujemy się w redukcję zużycia tworzyw sztucznych, zwiększając przy tym świadomość ekologiczną konsumentów. Rozwijamy także stacje ładowania pojazdów elektrycznych.