Kaufland wyróżniony przez konsumentów. Sieć po raz jedenasty otrzymała Gwiazdę Jakości Obsługi

2024-04-03 | 11:51

Kaufland – sieć opierająca swoją działalność na handlu stacjonarnym – niezmienne nadaje priorytet budowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych. Zapewniając najwyższe standardy w tym obszarze, detalista po raz kolejny został wyróżniony tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi. O przyznaniu marce tego wyróżnienia zadecydowali sami konsumenci.

Na początku roku opublikowano wyniki 17. edycji badania Gwiazda Jakości Obsługi. To nagroda, o której przyznaniu decyduje w pierwszej kolejności głos konsumentów, którzy za pośrednictwem ogólnodostępnej platformy przez cały rok kalendarzowy dzielą się opinią na temat standardów obsługi w ponad 40 tys. największych firm. Na podstawie zgromadzonych wyników organizator wyłania organizacje, które następnie podlegają dodatkowej weryfikacji w ramach badania ankietowego. Biorą w nim udział zarówno zarejestrowani użytkownicy, jak i niezależni audytorzy. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom, które w całym procesie otrzymały najwyższe noty. W gronie nagrodzonych jest również Kaufland – sieć otrzymała tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi już po raz jedenasty.

Kaufland kładzie duży nacisk na jakość obsługi klientów, dzięki czemu kupujący mogą liczyć na fachową pomoc i radę personelu, który jest do ich stałej dyspozycji w punkcie informacyjnym, przy ladzie z obsługą czy kasach. Sieć regularnie wprowadza szereg udogodnień, których celem jest zapewnienie komfortu podczas codziennych zakupów. Dla tych, którzy cenią sobie szybkość i samodzielność, Kaufland wdraża usługę K-Scan, która umożliwia samodzielne skanowanie towarów przed umieszczeniem ich w koszyku za pomocą aplikacji mobilnej lub skanera. Aktualnie rozwiązanie to jest dostępne w 69 placówkach, a cyfryzacja procesu sprzedaży jest projektem długofalowym. Ponadto niemal każdy market sieci zapewnia klientom dostęp do szybkich i wygodnych kas samoobsługowych. Klienci ceniący sobie kontakt ze sprzedawcą mogą płacić za swoje zakupy w tradycyjnych kasach z obsługą. Sieć rok temu stworzyła dla klientów także program lojalnościowy Kaufland Card, gwarantując im dostęp do dodatkowych zniżek, atrakcyjnych ofert, a także praktycznych funkcjonalności, tj. elektroniczna lista produktów czy podsumowanie zakupów. 

Biorąc pod uwagę profil naszej działalności, zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów jest dla nas priorytetem. Według danych opublikowanych w badaniu Moja Gazeta blisko 91% konsumentów lubi robić zakupy stacjonarnie, dlatego dążymy do tego, aby ich komfort podczas wizyty w sklepach Kaufland był jak najwyższy. Nadrzędną rolę w tym obszarze odgrywa nasz profesjonalny zespół, który służy klientom radą i pomocą. Ze wspomnianego raportu wynika, że są to elementy, które w znaczącym stopniu budują komfort i satysfakcję z zakupów mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Dla jeszcze większej wygody klientów sieć stale rozwija koncept one-stop-shopping, dzięki któremu gwarantuje im dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu. Strefa najemców w pasażu w markecie jest również platformą do współpracy z lokalnymi handlowcami, producentami czy rodzinnymi przedsiębiorstwami. Aspekt lokalności jest ważny także w kwestii rozwoju asortymentu –Kaufland regularnie rozwija ofertę swoich marek własnych, w tym m.in. linii K-Stąd Takie Dobre, oferującej produkty charakterystyczne dla polskiej tradycji kulinarnej, pochodzące od sprawdzonych polskich producentów. Kształtując swoją ofertę, sieć współpracuje z 400 dostawcami lokalnymi, którzy dostarczają do sklepów ponad 4000 artykułów. Kaufland pamięta również o potrzebach klientów poszukujących artykułów z niską zawartością cukru, produktów bezglutenowych, wegańskich czy wegetariańskich — w każdym sklepie sieci można je znaleźć w Strefie Świadomego Odżywiania. 

W tegorocznej odsłonie plebiscytu Kaufland został Gwiazdą Jakości Obsługi już po raz jedenasty w swojej historii. Uroczysta gala XVII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, podczas której najbardziej przyjazne firmy otrzymają nagrody Gwiazda Jakości Obsługi, odbędzie się w maju br.

Tagi: Kaufland Maja Szewczyk
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland wyróżniony przez konsumentów. Sieć po raz jedenasty otrzymała Gwiazdę Jakości Obsługi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.