KiK: strategię tworzymy w oparciu o potrzeby klientów

2019-05-13 | 09:00

Z każdym miesiącem możemy zaobserwować konsekwentne realizowanie strategii rozwoju marki KiK, przejawiające się w otwieraniu kolejnych sklepów. Tylko w kwietniu zostało uruchomionych 5 nowych lokalizacji – wśród nich ósmy sklep w Warszawie i długo wyczekiwany przez klientów, pierwszy sklep w Szczecinie. Te działania pozwoliły przekroczyć sieci liczbę 270 sklepów. Do końca roku KiK planuje w Polsce otworzyć ich jeszcze co najmniej 40, a w najbliższych latach osiągnąć wynik około 650 sklepów.

Aktualna sytuacja gospodarcza w Polsce sprzyja rozwojowi sieci detalicznych – konsumenci wydają więcej pieniędzy na zakup towarów i usług. Jednak jest to także swego rodzaju wyzwanie – wyróżnić się na tle konkurencji i działać tak, by klienci wybierali właśnie nas. KiK deklaruje, że obrana strategia rozwoju, cechująca się intensywną ekspansją w Polsce, wynika przede wszystkim z chęci odpowiadania na potrzeby klientów.

W kwietniu lista sklepów KiK powiększyła się o kolejne lokalizacje. Szczególnie cieszy nas otworzenie ósmego sklepu w stolicy, który jest także pierwszym w Warszawie sklepem wielkopowierzchniowym KiK (ma blisko 850 mkw.). Aktualnie jesteśmy na etapie intensywnej ekspansji, ale nie oznacza to, że pojawiamy się wszędzie i za wszelką cenę. Wybór danej lokalizacji każdorazowo jest poprzedzany dokładną analizą, szczególnie wtedy, gdy rozważamy otworzenie kolejnego sklepu KiK w danym mieście. Na bieżąco monitorujemy też opinie naszych klientów i staramy się odpowiedzieć na ich potrzeby. Otworzenie sklepu w miejscu, o które od dawna byliśmy pytani daje podwójną satysfakcję. Mieliśmy okazję ją odczuć właśnie w kwietniu, otwierając długo wyczekiwany przez klientów KiK w Szczecinie

– mówi Marcin Ostrowski, expansion manager sieci sklepów KiK.

Poza ósmym sklepem w Warszawie i pierwszym sklepem w Szczecinie, marka KiK w kwietniu otworzyła także sklepy w: Sokółce, Przemyślu i Aleksandrowie Łódzkim. Odbyły się również reopeningi, czyli ponowne otwarcia funkcjonujących sklepów w odświeżonej formie. Miały one miejsce w Starogardzie Gdańskim, Giżycku i Żorach. 

Tagi: KiK Marcin Ostrowski
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

KiK: strategię tworzymy w oparciu o potrzeby klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.