KiK Textil Sp. z o. o – wiodący detalista na rynku polskim obecny będzie w projekcie Shopping Mall Marketing 2019

2018-07-25 | 10:00

KiK Textil Sp. z o. o. z siecią około 4000 sklepów na terenie dziesięciu krajów Europy – w tym Polski, Niemiec, Holandii, Czech, Słowacji, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgier i Włoch – należy do wiodących na ryku europejskim marek specjalizujących się w sprzedaży odzieży i artykułów do wyposażenia wnętrz.

Niemal ćwierć wieku temu w niemieckich domach zaczęły się pojawiać produkty z asortymentu KiK. Systematycznie – wraz z ekspansją – do grona klientów marki dołączali kolejni mieszkańcy Starego Kontynentu. Dziś liczba sklepów KiK osiągnęła około 4.000 na terenie 10 krajów Europy – w tym Polski, Niemiec, Holandii, Czech, Słowacji, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgier i Włoch. Tym samym sieć sklepów KiK jest jedną z wiodących sieci detalicznych w Europie i nie spoczywa na laurach – wciąż się rozwija i podejmuje kolejne wyzwania. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie przez 6 lat działalności powstało ponad 220 sklepów, a w najbliższym czasie dołączą do nich kolejne. 

Ekspansja KiK w Polsce rozwija się dwutorowo – w ramach otwierania nowych lokalizacji oraz modernizacji tych już istniejących. Jak do tej pory w 2018 roku zostało otworzonych już ok. 20 sklepów, a do grudnia ta liczba ma urosnąć do ok. 60. Wśród otwarć znajduje się pierwszy wielkopowierzchniowy sklep KiK w Polsce (ponad 800 mkw.), który zastąpił sklep KiK w CH Turawa Park w Opolu o standardowej dla sieci powierzchni (550-650 mkw.). Niebawem, bo już w sierpniu, marka wzbogaci się o drugi wielkopowierzchniowy sklep, który będzie zlokalizowany w Sosnowcu, przy ulicy Dekerta. Sieć zapowiada także uruchomienie sklepu online na przestrzeni najbliższych miesięcy.

Intensywny rozwój marki niesie ze sobą potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań oraz lokalizacji dla kolejnych sklepów. W tej kwestii brand ma ściśle określone wymagania dyktowane skalą ekspansji i dbałością o potrzeby klientów. KiK realizuje je przede wszystkim poprzez współpracę oraz aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych wśród galerii handlowych.

Obecną pozycję firma wypracowała dzięki strategii marketingowej opartej na claimie „korzystnie modnie, z pomysłem”. W myśl hasła firma oferuje zgodne z aktualnymi trendami produkty o korzystnej relacji jakości do ceny. Ponadto, KiK dużą wagę przywiązuje do poziomu obsługi klienta oraz szeroko zakrojonej działalności społecznej i promocyjnej, a także sukcesywnie rozwijanej obecności w mediach społecznościowych.


O projekcie wydawniczym:

SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.

Edycja 7 (2018) w liczbach:

  • 1000 najważniejszych odbiorców sektora RETAIL (lista imienna)
  • 370 komentarzy eksperckich centrów i sieci handlowych oraz ekspertów od komunikacji B2C
  • 280 stron wydania katalogowego
  • 80 ekspertów od zarządzania, marketingu
  • 35 wybranych akcji marketingowych w centrach i sieciach handlowych
  • 1 Marketing Manager Roku
  • 1 wydanie w roku (marzec)

Więcej o Shopping Mall Marketing


Czytaj online minioną edycję (280 stron)


Skontaktuj się z nami, zapytaj o udział w edycji 2019


 

Tagi: KiK SMM2019
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

KiK Textil Sp. z o. o – wiodący detalista na rynku polskim obecny będzie w projekcie Shopping Mall Marketing 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.