KiK z kolejnym wyróżnieniem na koncie

2018-03-22 | 09:00

W dobie internetowych zakupów i błyskawicznie zmieniających się trendów od marek prowadzących działalność stacjonarną konsumenci oczekują wyższego standardu niż jeszcze kilka lat temu. O tym, że strategia biznesowa skupiona na realizacji wymagań i oczekiwań klientów jest tym, co pozwala osiągnąć wymierny sukces, świadczy rozwój firmy KiK. Liczby nie kłamią, a te w przypadku brandu są imponujące. Podobnie jak wyróżnienia, w tym to najnowsze – tytuł Top Marki 2018.

Wystarczyło zaledwie 6 lat, by KiK stał się jednym z liderów na polskim rynku. Dowodem na to jest nie tylko dynamiczna i wciąż postępująca ekspansja, ale także wyróżnienia, jakimi został uhonorowany brand - zarówno przez klientów, jak i branżę.

Od 2012 roku, kiedy w Polsce został otwarty pierwszy sklep KiK, ich liczba wzrosła do ponad 200. To nie ostatnie słowo marki w tej kwestii – docelowo ma ich być ponad pół tysiąca, co jest założeniem tyleż imponującym, co realnym. Otwarcia nowych sklepów już od zeszłego roku odbywają się bowiem średnio w tempie jednego na tydzień. Biorąc pod uwagę, że równolegle KiK rozwija się również w 9 innych europejskich krajach, gdzie obecnie dysponuje liczbą ponad 3500 sklepów, trudno zaprzeczyć, że sieć należy do liderów branży nie tylko w Polsce.

Na ten niewątpliwy sukces złożyła się wypadkowa wieloletniego doświadczenia (pierwszy sklep sieci założonej przez Stefana Heiniga rozpoczął działalność już w 1994 roku w Düsseldorfie), przemyślanej i konsekwentnej strategii ukierunkowanej na stały rozwój oraz podejścia do kupujących, które najlepiej obrazuje sama nazwa firmy – KiK to skrót od niemieckiego sformułowania „klient jest królem”. Jego dopełnieniem jest claim marki „korzystnie, modnie, z pomysłem”, w którym także zawiera się idea działalności KiK. Na równi z wysoką jakością obsługi brand stawia bowiem dbałość o ofertę produktową. Ta jest nie tylko szeroka, zróżnicowana i pozostająca w zgodzie z najnowszymi trendami, ale również atrakcyjna cenowo – zwłaszcza w odniesieniu do jakości, jak również oczekiwań współczesnych klientów.

Nie bez znaczenia jest również wizerunek marki. Ten KiK konsekwentnie buduje zarówno dzięki aktywnej i wielopłaszczyznowej działalności w Internecie, jak i tej związanej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Klienci i sympatycy marki mają do dyspozycji firmową stronę, bloga z inspiracjami odzieżowymi oraz wnętrzarskimi, a także dynamicznie działające profile sieci w mediach społecznościowych, które stanowią równocześnie źródło informacji o funkcjonowaniu firmy, promocjach i aktualnej ofercie.

Spełnianie ich oczekiwań i wymagań – których bezpośrednim przejawem jest m.in. wspomniana już dynamiczna ekspansja – to strategia stojąca za sukcesem KiK. O jej skuteczności świadczy zarówno sukcesywnie rosnąca liczba stałych i nowych klientów, jak też wyróżnienia, jakie otrzymuje. Marka już dwukrotnie została uhonorowana Złotym Laurem Klienta w kategorii „jakość obsługi”, a początek 2018 roku przyniósł jej tytuł Top Marki.

– Głos naszych klientów niezmiennie wyznacza kierunek, w którym podążamy. Przyznawane przez nich nagrody oraz tytuły takie jak Top Marka, to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, a zarazem wyraźny sygnał, że nasze starania są właściwie ukierunkowane. Tak owocny początek roku to również ogromna motywacja do dalszego działania, która rodzi we mnie przekonanie, że na jego końcu także czeka na nas sukces

– podsumowuje dyrektor generalny KiK, Mariusz Kulik.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

KiK z kolejnym wyróżnieniem na koncie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.