26 listopada w CH King Cross Praga miał miejsce finał konkursu „Zostań Twarzą Kampanii CH King Cross Praga”. Tym samym już po raz drugi centrum wprowadziło strategię marketingową opierają na włączeniu wizerunku swoich klientów i mieszkańców miast, w których się znajdują.
Konkurs, skierowany do mieszkańców Warszawy i okolic, rozpoczął się 3 października. Zgłoszenia przyjmowane były do 23 października za pomocą aplikacji konkursowej na profilu CH King Cross Praga na Facebooku. W tym czasie swój udział w konkursie zgłosiło ponad 120 osób, spośród których Komisja Konkursowa dokonała wyboru 18 półfinalistów.
26 listopada, podczas Finału Konkursu, Komisja Konkursowa ogłosiła zwycięzców, którzy będą Twarzami Kampanii Reklamowej CH King Cross Praga w 2012 roku.
Z laureatami konkursu zostanie zorganizowana sesja zdjęciowa, której wyniki będzie można poznać już w styczniu 2012 roku. Zdjęcia zostaną wykorzystane w kampaniach wizerunkowych CH King Cross Praga oraz w kreacjach przygotowywanych na potrzeby imprez organizowanych w galerii. W 2012 roku będzie miała odsłona nowej linii kreatywnej CH, która oddawać będzie charakter centrum jako rodzinnego miejsca zakupów.
Poprzednia kampania, do której włączono klientów miała miejsce w 2008 roku. W roku następnym odbyła się sesja zdjęciowa, której efekty znalazły się w reklamach i magazynie galerii King Cross Praga.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH King Cross Praga
Zobacz sklepy w King Cross Praga
Tagi: