To odróżnia Everli od popularnych w ostatnim czasie platform q-commerce, które swoją ofertę kierują głównie do klienta robiącego zakupy impulsowo, nieregularnie i zadowalającego się mniejszym asortymentem. Everli, dzięki współpracy z dużymi partnerami handlowymi, do których należą między innymi: Carrefour, Kaufland, Spar, Auchan oraz bi1, gwarantuje dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów spożywczych. Tak duża oferta pozwala na planowanie i robienie kompletnych zakupów spożywczych na dłuższy okres czasu.
Klientom, którzy regularnie korzystają z aplikacji lub strony internetowej, Everli oferuje abonamentowy model płatności. Specjalny, roczny abonament Everli Plus gwarantuje, że dostawa zakupów powyżej 100 zł jest całkowicie bezpłatna.
Teraz Everli obniża cenę rocznego abonamentu Plus z 250 na 144 złotych. W ten sposób miesięczny koszt abonamentu wynosi zaledwie 12 złotych. Klientów z Plusem nie obowiązuje również dopłata za ekspresową dostawę. Dla osób, które robią zakupy przynajmniej dwa razy w miesiącu oznacza to zdecydowane oszczędności. Koszt standardowej dostawy w Everli wynosi 9,90 zł.
Roczną subskrypcję Everli Plus można przetestować za darmo. Okres próbny został wydłużony aż do 30 dni. Abonament występuje również w wersji miesięcznej, a jego koszt to 25zł. Obniżka nie dotyczy jedynie nowych klientów. Dotychczasowi abonenci Plusa zapłacą mniej wraz z nowym okresem rozliczeniowym.
Nowa oferta oznacza kolejną obniżkę cen, którą Everli wprowadza w ostatnich tygodniach. Niedawno, w dwudziestu miastach, spadła cena standardowej dostawy za zakupy
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Usługa jest już dostępna w 47 miastach Polski i zasięgiem obejmuje ponad 11 milionów osób.