Castorama zaprezentowała nowy spot reklamowy, rozpoczynający kampanię „Szturm obniżek na Black Friday”, pokazując że do komunikacji akcji promocyjnych można podejść z przymrużeniem oka i dużym dystansem do siebie.
Spot przygotowany został w konwencji dostosowanej do widowni internetowej – w humorystyczny sposób traktuje o sytuacji, która mogłaby mieć miejsce w wielu sklepach podczas piątkowych wyprzedaży.
Reklama opowiada historię doradców klienta, którzy 23 listopada, tuż przed porannym otwarciem sklepu, niczym żołnieże na służbie, przygotowują się do „szturmu” zniecierpliwionych przed drzwiami Castoramy łowców okazji.
Film można zobaczyć na kanale Castorama Polska na You Tube już od 19 listopada.
Black Friday w Castoramie rozpocznie się w najbliższy piątek 23 listopada i potrwa aż do poniedziałku 26 listopada, dzięki czemu fani okazyjnych zakupów przez cały weekend będą mogli skorzystać z promocyjnej oferty, obejmującej wyselekcjonowane produkty w atrakcyjnych cenach.
Weekend obniżek na Black Friday poza spotem internetowym wspiera m.in. odsłonowa kampania w internecie, reklamy w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych oraz billboardy.