„Pierwszy w Polsce internetowy sklep stacjonarny z artykułami GSM”- tak o nowej realizacji Teletorium mówi Wiceprezes Zarządu Marek Kaczmarek.
Innowacyjny, komfortowy i nieszablonowy to najlepsze określenia salonu sprzedaży Teletorium powstającego w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Inwestycja, którą zaprezentuje wkrótce Teletorium łączy w sobie zalety Wirtualnego Sprzedawcy, wygodę zakupów stacjonarnych i fenomen strefy „chillout”. I jest najlepszym dowodem na skuteczność działania firmy, która zapowiedziała niedawno rychłe wdrożenie nowej strategii opartej na rozwiązaniach wirtualnych oraz utrzymanie pozycji trendsettera nowych technologii.
Realizacja projektu nowego sklepu Teletorium zbiegła się w czasie rozpoczęciem kampanii reklamowej sieci, której twarzą został Grzegorz Łomacz – rozgrywający siatkarskiej reprezentacji Polski oraz mistrza kraju – Skry Bełchatów. W sierpniu gwiazda weźmie udział w uroczystym otwarciu tego nowoczesnego salonu sprzedaży.
Nowy sklep Teletorium, usytuowany w strefie operatorów GSM, zaprojektowany został z myślą o najbardziej wymagających klientach, którzy twierdzą, że w galeriach handlowych widzieli już wszystko.
Decyzja o implementacji konceptu w Magnolia Park nie była przypadkowa. Teletorium jest wrocławską firmą o ogólnopolskim zasięgu i co za tym idzie nowe rozwiązania pierwsze kroki stawiane są na lokalnym rynku. Umożliwia to szybką reakcję na potrzeby klientów i dokonywanie niezbędnych korekt. Magnolia Park, należąca do najbardziej prestiżowych lokalizacji na Dolnym Śląsku od lat cieszy się niesłabnącą sympatią konsumentów. Mix najemców, sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych przyciąga wielbicieli zakupów, żądnych coraz to nowych doświadczeń i niespodzianek. A tym właśnie będzie sklep Teletorium.
Jednym z najważniejszych założeń projektu jest minimalizm formy. Ekspozycję towarów ograniczono tu do minimum a całą gamę produktów obejrzeć i kupić można na ekranie monitora siedząc w wygodnej sofie i słuchając relaksacyjnej muzyki. W projekcie Teletorium nic nie jest przypadkowe. Przestronne wnętrze, jasne i optymalnie dobrane barwy w połączeniu z nasyconymi kolorami brandu, które stały się od niedawna wizytówką firmy, najlepiej świadczą o oryginalnym wystroju – ma być elegancko, ale nowocześnie i niebanalnie. Na dużych ekranach prezentowana będzie oferta promocyjna sieci.
Testowy koncept Teletorium nazwano roboczo „collectshop’em”. Wyróżniać będzie go także jakość obsługi. Znany już wielu klientom Wirtualny Sprzedawca błyskawicznie dopasuje artykuły do oczekiwań klientów a specjalnie przeszkolony personel sklepu służyć będzie pomocą zarówno techniczną jak i merytoryczną.
Trzeba przyznać, że Teletorium wysoko postawiło poprzeczkę swoim branżowym konkurentom. Wirtualny Sprzedawca, Targi Teletorium Mobile & Lifestyle, Fashion Pointy czy zaprezentowany wkrótce sklep w Magnolia Park to tylko niektóre, zrealizowane pomysły tej marki. Z niecierpliwością czekamy na kolejne, gdyż jak zaznaczył w ostatnim wywiadzie Marek Kaczmarek – Wiceprezes Zarządu firmy: „Nie jest to nasze ostatnie słowo, jesteśmy w trakcie wdrażania kolejnych elementów nowej strategii i nowych konceptów detalicznych w kanale off i online.”
Według najnowszych doniesień implementacją dotychczasowych rozwiązań Teletorium zainteresowana jest zagraniczna firma działająca na terenie Europy Północnej. Miały już miejsce pierwsze rozmowy na temat potencjalnej współpracy.