Kolejna odsłona nowej strategii Teletorium

2018-07-12 | 15:52

„Pierwszy w Polsce internetowy sklep stacjonarny z artykułami GSM”- tak o nowej realizacji Teletorium mówi Wiceprezes Zarządu Marek Kaczmarek.

Innowacyjny, komfortowy i nieszablonowy to najlepsze określenia salonu sprzedaży Teletorium powstającego w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Inwestycja, którą zaprezentuje wkrótce Teletorium łączy w sobie zalety Wirtualnego Sprzedawcy, wygodę zakupów stacjonarnych i fenomen strefy „chillout”. I jest najlepszym dowodem na skuteczność działania firmy, która zapowiedziała niedawno rychłe wdrożenie nowej strategii opartej na rozwiązaniach wirtualnych oraz utrzymanie pozycji trendsettera nowych technologii.

Realizacja projektu nowego sklepu Teletorium zbiegła się w czasie rozpoczęciem kampanii reklamowej sieci, której twarzą został Grzegorz Łomacz – rozgrywający siatkarskiej reprezentacji Polski oraz mistrza kraju – Skry Bełchatów. W sierpniu gwiazda weźmie udział w uroczystym otwarciu tego nowoczesnego salonu sprzedaży.
Nowy sklep Teletorium, usytuowany w strefie operatorów GSM, zaprojektowany został z myślą o najbardziej wymagających klientach, którzy twierdzą, że w galeriach handlowych widzieli już wszystko.

Decyzja o implementacji konceptu w Magnolia Park nie była przypadkowa. Teletorium jest wrocławską firmą o ogólnopolskim zasięgu i co za tym idzie nowe rozwiązania pierwsze kroki stawiane są na lokalnym rynku. Umożliwia to szybką reakcję na potrzeby klientów i dokonywanie niezbędnych korekt. Magnolia Park, należąca do najbardziej prestiżowych lokalizacji na Dolnym Śląsku od lat cieszy się niesłabnącą sympatią konsumentów. Mix najemców, sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych przyciąga wielbicieli zakupów, żądnych coraz to nowych doświadczeń i niespodzianek. A tym właśnie będzie sklep Teletorium.

Jednym z najważniejszych założeń projektu jest minimalizm formy. Ekspozycję towarów ograniczono tu do minimum a całą gamę produktów obejrzeć i kupić można na ekranie monitora siedząc w wygodnej sofie i  słuchając relaksacyjnej muzyki. W projekcie Teletorium nic nie jest przypadkowe. Przestronne wnętrze, jasne i optymalnie dobrane barwy w połączeniu z nasyconymi kolorami brandu, które stały się od niedawna wizytówką firmy, najlepiej świadczą o oryginalnym wystroju – ma być elegancko, ale nowocześnie i niebanalnie. Na dużych ekranach prezentowana będzie oferta promocyjna sieci.

Testowy koncept Teletorium nazwano roboczo „collectshop’em”. Wyróżniać będzie go także jakość obsługi. Znany już wielu klientom Wirtualny Sprzedawca błyskawicznie dopasuje artykuły do oczekiwań klientów a specjalnie przeszkolony personel sklepu służyć będzie pomocą zarówno techniczną jak i merytoryczną.

Trzeba przyznać, że Teletorium wysoko postawiło poprzeczkę swoim branżowym  konkurentom. Wirtualny Sprzedawca, Targi Teletorium Mobile & Lifestyle, Fashion Pointy czy zaprezentowany wkrótce sklep w Magnolia Park to tylko niektóre, zrealizowane pomysły tej marki. Z niecierpliwością czekamy na kolejne, gdyż jak zaznaczył w ostatnim wywiadzie Marek Kaczmarek – Wiceprezes Zarządu firmy: „Nie jest to nasze ostatnie słowo, jesteśmy w trakcie wdrażania kolejnych elementów nowej strategii i nowych konceptów detalicznych w kanale off i online.”

Według najnowszych doniesień implementacją dotychczasowych rozwiązań Teletorium zainteresowana jest zagraniczna firma działająca na terenie Europy Północnej. Miały już miejsce pierwsze rozmowy na temat potencjalnej współpracy.

Tagi: Magnolia Park Marek Kaczmarek Teletorium
Oceń artykuł:

Źródło: Teletorium

Kolejna odsłona nowej strategii Teletorium

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.