Blisko 600–metrowy salon z odzieżą damską marki Sinsay i powiększony o ponad 350 mkw. sklep z modą młodzieżową Cropp – zostały otwarte z początkiem grudnia w zielonogórskiej galerii Focus Mall.
Focus Mall w Zielonej Górze, centrum handlowe położone przy jednej z głównych arterii miasta, weszło w etap modowych zmian. We wrześniu Reserved, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek z grupy LPP, powiększyła tu swój salon. Natomiast z początkiem grudnia grono najemców zasiliły dwie kolejne marki z grupy LPP – Sinsay oraz Cropp. Oba sklepy zostały wyposażone zgodnie z najnowszymi konceptami sieci. Salon Sinsay, o pow. ponad 580 mkw. jest pierwszym sklepem marki w mieście i znajduje się na poziomie 1, w sąsiedztwie również nowo otwartego salonu Cropp. Przypomnijmy, że lokal oferujący odzież i akcesoria młodzieżowe został powiększony o 350 mkw. i przeniesiony do nowej lokalizacji.
- Pozyskanie marki Sinsay do naszego portfolio jest kolejnym krokiem w realizacji strategii rozwoju tenant mix obiektu w kierunku silnie rozpoznawalnych marek. Chcemy, by oferta była możliwie jak najbardziej dostosowana do potrzeb wszystkich grup wiekowych. Fakt, że to właśnie w naszym obiekcie grupa LPP chce otwierać kolejne salony, świadczy o dużym zaufaniu i o tym, że powierzchnia handlowa Focus Mall jest atrakcyjna nawet dla najbardziej wymagających sieci handlowych
– komentuje Marta Radziwoń, Dyrektor CH Focus Mall w Zielonej Górze.
Grupa LPP jest największą w Europie Środkowo-Wschodniej, polską firmą produkującą odzież. Spółka obecna jest także na Bliskim Wschodzie, a od 2015 roku działa w Egipcie, Katarze i Kuwejcie. W 2016 roku grupa otworzyła salon w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W 2017 roku zadebiutowała na rynku brytyjskim otwierając flagowy salon Reserved w Londynie. Spółka zarządza pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.