Szykują się zmiany w ofercie gastronomicznej Galerii Jurajskiej. Już w październiku do grona najemców centrum handlowego dołączą nowe restauracje – Papa Diego i Van Dog. Galeria podpisała właśnie umowę najmu ze spółką Foodio Concepts, do której należą obie marki.
Oferta gastronomiczna Galerii Jurajskiej urozmaica się. Już dziś w centrum handlowym można znaleźć aż 18 restauracji i kawiarni. Jest to jedna z najszerszych ofert tego typu wśród centrów handlowych w województwie śląskim. Tylko w ciągu ostatniego roku ten segment zyskał aż 4 nowych najemców.
Nasza oferta kulinarna wciąż się rozwija. Sięgamy przy tym zarówno po znane światowe marki restauracyjne i kawiarniane, jak również po świeże koncepty, które oferują smaki kuchni z całego świata. Poszerzamy przy tym także dostępne u nas formaty lokali gastronomicznych
– mówi Anna Borecka – Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Już dziś w Galerii Jurajskiej można znaleźć zarówno typowe dla centrum handlowego lokale w formacie impulse, refuel&relax, speed eating i fast food, jak również lokale casual dining, czyli restauracje z obsługą kelnerską, znajdujące się poza food court. Tych nowych, ciekawych formatów będzie przybywać
– podkreśla.
I faktycznie, gastronomiczny tenant-mix czekają zmiany. Jurajska podpisała właśnie umowę z spółką Foodio Concepts. Dzięki niej oferta zasilona zostanie o nowe restauracje – Papa Diego oraz Van Dog.
To nowe koncepty, które dynamicznie rozwijają się na polskim rynku. Otwarcie lokali w Jurajskiej sprawi, że zyska przede wszystkim nasza oferta kuchni świata
– mówi Borecka-Suda.
Ten ostatni element wzbogaci się głównie dzięki Papa Diego. W restauracji będzie można znaleźć tradycyjne i współczesne dana kuchni meksykańskiej, w tym m.in. taco, buritto, quesadille, a także dania wegańskie, przygotowywane na bazie produktów od lokalnych dostawców.
Ofertę kuchni świata dopełni także Van Dog. W menu restauracji klienci znajdą przede wszystkim hot dogi z kiełbaskami według przepisów lokalnych masarzy i z oryginalnymi dodatkami z całego świata, w tym m.in. z kuchni meksykańskiej i azjatyckiej.
Od kilku lat systematycznie rozwijamy dostępne u nas menu kuchni świata. W Jurajskiej działają już lokale mające w swojej ofercie smaki bliskowschodnie, azjatyckie, włoskie czy amerykańskie. Pojawienie się dań kuchni meksykańskiej dopełni tę ofertę. Także Van Dog ze swoim ciekawym pomysłem na hot dogi wpisuje się w tę ofertę
– mówi Borecka-Suda.
Nowe lokale, które zadebiutują jesienią w Jurajskiej mają być także kolejną atrakcją Niedzielnego Centrum Rozrywki. To właśnie oferta gastronomiczna leży u podstaw projektu, dzięki któremu częstochowska galeria systematycznie zwiększa liczbę klientów w niedziele wolne od handlu.
Nasi klienci cenią sobie różnorodność oferty i możliwość wyboru pomiędzy różnymi lokalami gastronomicznymi. Celowo dywersyfikujemy tenant-mix, aby coś dla siebie znalazł fan kuchni świata, weganin, wegetarianin czy osoba lubiąca dania mięsne
– mówi.
Wejście Papa Diego i Van Dog tworzy więc kolejne ciekawe miejsca na naszej kulinarnej mapie, ale także kolejny powód do wizyty w Galerii Jurajskiej, bo to pierwsze lokale sieci w Częstochowie
– mówi Borecka-Suda.