Siódmą, coroczną edycję projektu wydawniczego o tematyce marketingowej - Shopping Mall Marketing 2018 wzbogacą swoją wiedzą kolejni eksperci i przedstawiciele centrów handlowych oraz najemców sieciowych.
Już niemal 70 ekspertów wśród zarządców i marketing managerów centrów handlowych, a także najemców sieciowych oraz firm świadczących usługi z dziedziny marketingu i komunikacji będzie dzieliło się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi rozwoju rynku, obecnie panujących trendów, przyszłości centrów handlowych i najefektywniejszych sposobów wywierania wpływu na konsumentów.
Co o działaniach marketingowych centrów handlowych myślą najemcy sieciowi? W jaki sposób centra i sieci handlowe budują przewagę konkurencyjną? Jakie kryteria decydują o wyborze określonych lokalizacji handlowych? Jak przedstawiciele sektora RETAIL widzą rozwój rynku w kolejnych latach? - To tylko niektóre tematy poruszane przez redakcję w rozmowie z kluczowymi osobami w sektora handlu i komercyjnych nieruchomości handlowych.
W liczącym ponad 200 stron periodyku poznasz najbardziej oryginalne akcje marketingowe przeprowadzone przez centra i galerie handlowe w 2017 roku. Poznasz także niezwykłe pomysły organizatorów, case study wydarzeń oraz narzędzia wykorzystywane do osiągnięcia sukcesów marketingowych oraz efekt końcowy pracy marketing managerów. Zobaczysz również, które kanały komunikacji były wykorzystywane i poznasz bliżej osoby stojące za realizacją tych przedsięwzięć.
Sponsorem Projektu jest firma NEINVER
NEINVER jest jedną z czołowych firm na europejskim rynku nieruchomości, wyspecjalizowaną w zarządzaniu pełnym cyklem życia projektów: budowa, najem, finansowanie i zarządzanie szerokim wachlarzem produktów, zwłaszcza w sektorze handlowym i logistycznym. NEINVER działa obecnie w ośmiu krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Holandii i Czechach, zarządzając 21 obiektami o łącznej powierzchni handlowej 539 000 m². Od ponad 20 lat, strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych, funkcjonujących pod markami The Style Outlets i FACTORY. W Polsce NEINVER zarządza obecnie siecią centrów outlet FACTORY (Warszawa Ursus, Warszawa Annopol, Kraków, Poznań), parkami handlowymi Futura (Kraków i Wrocław) oraz Galerią Malta w Poznaniu