Kolejny etap stylowej transformacji Atrium Promenada zakończony!

2018-10-18 | 09:32

44 nowe salony i 13 200 m2 nowej powierzchni z bogatą ofertą modową i nową strefą food court.

Intensywne prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi. Obiekt po modernizacji zyskał 13 200 m2 nowej powierzchni najmu, które obecnie wynosi łącznie 51 200 m2. Wyróżnia się unikatową na skalę europejską architekturą i nowoczesnym designem, który nawiązuje do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych – Grand Magasin - światowych stolic mody: Paryża, Mediolanu, Londynu i Nowego Jorku.

Tworzenie wspaniałych miejsc – placemaking na prawym brzegu stolicy
Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. W wyniku przeprowadzonej transformacji pasaż główny zmienił się w wyjątkową pod względem architektury i atmosfery przestrzeń, Aleję Fontann. Stworzona została również strefa restauracyjna z oryginalną, eklektyczną architekturą, będącą połączeniem nowoczesnego bistro i stylu retro francuskich kafejek.

Dzięki rozbudowie i remodelingu pasażu głównego Atrium Promenada zyskała aż 44 nowe salony w najnowszych konceptach sprzedażowych, w tym polskie premiery międzynarodowych marek. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty salon marki THUN, oferującej stylowe elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz, należącej do portfolio Grupy GPoland. Grupa działająca na rynku międzynarodowych marek modowych otworzyła również salon IMPERIAL, ELISABETTA FRANCCHI, a także PINKO. W Alei Fontann pojawiły się także flagowe salony Grupy Inditex - światowego giganta w świecie mody - w nowej lokaizacji w centrum Alei Fontann został otwarty flagowy salon marki ZARA w nowej odsłonie, pojawiła się także nieobecna dotąd w centrum marka Massimo Dutti. Wśród nowych najemców jest także pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept.

- Trzy lata temu rozpoczęliśmy etapową przebudowę Atrium Promenada, będąc świadomi  potencjału wzrostu tego centrum jako obiektu o silnej pozycji, położonego w coraz bardziej dynamicznie rozwijającej się części aglomeracji miejskiej. Potrzeby i oczekiwania klientów związane z poszerzeniem oferty gastronomicznej, rozrywkowej i modowej napędzają nasz program przebudowy i rozbudowy. Spotkał się on także z dużym zainteresowaniem najemców i wysokim zapotrzebowaniem na powierzchnię handlową w otwartej właśnie części  przebudowanego centrum. Atrium Promenada, nasze flagowe centrum, przechodzi gruntowną modernizację i rozbudowę, czerpiąc ze światowych trendów, pojawiających się na rynku innowacji, a także monitorując i zaspokajając zmieniające się oczekiwania i style spędzania wolnego czasu przez klientów. Naszą strategią jest tworzenie wspaniałych miejsc poprzez przebudowywanie i udoskonalanie naszych kluczowych obiektów, zlokalizowanych w silnych ośrodkach miejskich. Atrium Promenada jest doskonałym przykładem tej strategii –  ze 150 salonami różnych marek i inspirującymi strefami sprzyjającymi spotkaniom oraz wspólnemu spędzaniu wolnego czasu

- mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

Aleja Fontann – nowoczesny warszawski salon mody i inspiracji
Atrium Promenada zaprezentowała eleganckie i nowoczesne wnętrza Alei Fontann, która powstała w wyniku modernizacji pasażu głównego. Wnetrza zostały zaprojektowane z dbałością o detale i najwyższą jakość wykończeń. Są pełne światła dzięki przeszklonemu sufitowi, kryształowym żyrandolom i transparentnym balustradom. Wrażenie ekskluzywności potęguje przestrzenny pasaż z podwójnymi, sześciometrowymi witrynami flagowych salonów modowych, oraz nowe strefy wypoczynku, przypominające przytulne wyspy relaksu, wokół których spacerują i spotykają się goście centrum. Centralnym punktem Alei jest majestatyczna fontanna o średnicy 5 metrów, tworząca magiczny nastrój dzięki zsynchronizowanej grze świateł, wody i muzyki.

W Alei Fontann mają premierę, zlokalizowane w prestiżowej części o podwójnych 6-metrowych witrynach,  flagowe salony marek  Massimo Dutti, Guess, CK Jeans oraz pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon E-obuwie. Sąsiaduja z nimi flagowe koncepty marek, które są już znane klientom centrum: ZARA, Ochnik, ECCO, Timberland oraz 4F, Sizeer, Sinsai i Mohito. Na parterze Alei Fontann oraz jej bezpośrednim sąsiedztwie po raz pierwszy dostępna jest najnowsza oferta marek Deni Cler, Elisabetta Franchi, Pierre Cardin, Premium Home, Imperial, New Balance. Po przerwie wróciły w odświeżonych konceptach sprzedażowych salony Tommy Hilfiger, Weekend by Max Mara, Marella, Pinko, Liu Jo, Vistula, Lanoro, Calzedonia, W. Kruk, Molton, nowy koncept wprowadza również perfumeria Sephora. Lokalną ofertę multibrandową zaprezentują Concept Store1 i Slow Concept Store.

Nowy wymiar gastronomii - foodertainment
W Atrium Promenada po modernizacji została otwarta również nowa strefa restauracyjna. Jej nazwa - Republika Smaku - oddaje unikalną atmosferę, wykreowaną dzięki inspirującemu projektowi architektonicznemu i drobiazgowo dopracowanej aranżacji wnętrz. Republika Smaku jest nowoczesną przestrzenią o światowej klasy standardzie i wielkomiejskiej atmosferze, utrzymaną w atrakcyjnym, eklektycznym stylu. Nowa przestrzeń stanowi niezwykle efektowne połączenie stylu retro, przywodzącego na myśl szyk francuskich kafejek i swobodnego stylu boho, bliskiego niezobowiązującemu klimatowi nowojorskich lokali. W nowej przestrzeni, mogącej ugościć jednocześnie około 500 osób, znajduje się 10 popularnych konceptów restauracyjnych, z uzupełniającym się menu z różnych stron świata. Wśród najemców są popularne marki gastronomiczne i koncepty sieciowe: McDonald’s, Burger King, Pizza Hut, Thai Wok, Berlin Döner Kebap, Salad Story, Bon Apetito, Klooski Bistro Bar oraz North Fish, a także kawiarnia Starbucks.

- Warto podkreślić, że prowadziliśmy modernizację Atrium Promenada nie zamykając naszego centrum handlowego. Po tym etapie przebudowy możemy zaoferować naszym Klientom naprawdę ciekawą ofertę modową udostępniając unikatowe połączenie marek i bogaty wachlarz usług. Jestem przekonany, że nowa Aleja Fontann z nową ofertą modową, klimatyczna strefa food court z dziesięcioma popularnymi konceptami gastronomicznymi, a także nowoczesne i unikatowe przestrzenie centrum pozwolą nam nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale też inspirować ich i zachęcać do spędzania w Promenadzie coraz więcej wolnego czasu. Dodatkowo dla wygody naszych zmotoryzowanych Klientów przygotowaliśmy łącznie około 1 800 miejsc parkingowych

- mówi Tomasz Hoffman, dyrektor centrum handlowego Atrium Promenada.

Tagi: Atrium Promenada Modernizacje i inwestycje handlowe Scott Dwyer Tomasz Hoffman
Oceń artykuł:

Źródło: Atrium

Zobacz także

Kolejny etap stylowej transformacji Atrium Promenada zakończony!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.